Romanesti, Uncategorized

Si s-a mai dus o zi…

“Oh, maine-i luni! Buuuu!”
“Ah, s-a terminat weekendul, de maine iar la munca…”

Cam asta se aude prin oras intr-o frumoasa seara de duminica, dupa o zi cu mult soare si doi prieteni dragi sufletului. Iar eu zau daca inteleg de ce!

Luni, oameni buni, este doar o zi ca toate celelalte, care doar se intampla sa inceapa cu “L” si, totodata, sa inceapa saptamana. Atata tot! Prietenii de duminica sunt aceeiasi si luni, de respirat (din fericire) respiram si lunea la fel, barurile sunt si ele deschise si cartile nemiscate. Dar…degeaba imi tocesc buricele degetelor…pentru unii ideea de a se bucura duminica seara este de neinteles. Ii las in pace si imi vad de zambetele mele. 🙂

Azi, desi duminica, am muncit cu drag si spor. La pasiunile mele, normal! Asa am descoperit ca sunt maestru in tehnica servetelului. Sau ca stiu sa fac “vinete cu putin colorant si afumate” (a se intelege zacusca), peste bun la cuptor si paste cu dovlecel mancabile pana si de cei anti-dovlecei. Am primit si flori, ca doar sunt si eu o floare printre flori (nu, nu cu numele). Si am ras! Des, din orice si cu prietenii, cum imi place cel mai mult.

Dar voi? Voi cum v-ati pregatit pentru depresia de luni?

Ah, da….sa nu uitam….maine e luni….

6! 🙂

Standard

3 thoughts on “Si s-a mai dus o zi…

  1. P says:

    LUNI….Hmm… E un nou început, o șansă de a o lua de la capăt, o provocare. Poor Monday, it’s the most underrated day of the week 😥

  2. Pingback: Si s-a mai dus o zi… | Octavia Ivan

Leave a Reply

