Romanesti, Uncategorized

Cadou de impacare

Ii stiti pe zumzi? Zumzi…cei cu oferte-super-oferte! Zumzi… cei neasemuiti, intocmai ca groupon, e?redus, oferte (in)directe, woferte, mmmoferte si mai stiu eu ce nume au mai nascocit pentru a-i atrage pe doritorii de cupoane mai scumpe decat produsul/serviciul/deserviciul in sine.

Eh, subsemnata, sub influenta spiritului de turma, cu ceva anisori in urma, mi-am urmat curiozitatea si m-am abonat. Maaaare greseaala, va spun! Stergeam zeci de mailuri zilnic si degeaba….nu parea sa le opreasca! Asta pana m-am desteptat si am descoperit butonul magic ascuns bine in mail: DEZABONARE! Desi functional in majoritatea cazurilor, se pare ca unii sunt mai cu….mot, si nu-i afecteaza (o sa mai incerc o data, totusi, sa fiu sigura 😀 ).

Ei bine, zumzi, cei despre care va spuneam ceva mai sus, au fost unii dintre furnizorii de spamuri. Corectez: sunt inca. Cel putin pana acum mailurile lor se duceau direct la locul lor, in folderul tuturor spamurilor si eu nici macar nu stiam ca au trecut pe la mine, pentru ca se stergeau singure o data pe luna. Dar, cum toti si toate evolueaza…astazi mailul lor a intrat direct in inbox, marcat ca si citit, dar important. L-as fi sters direct daca nu era titlul: ” 😦 Ne este dor de tine…mai da-ne o sansa.” Am clipit des si am mai citit o data; era dimineata, totusi…LUNI dimineata. Degeaba, mesajul era tot acolo. Am ras launtric si amar. Chiar asa? Serios?

Dar apoi a venit si mesajul: “Te rugam sa adaugi adresa xxx@xxx in lista de contacte, pentru a te asigura ca primesti mesajele in Inbox.” Imi dadea cu virgula… Imi si inchipuiam un birou plin de angajati zumzi (interpretati liber) care se roaga de mine. Si…de ce m-as obosi sa le adaug adresa in lista de contacte, daca mailurile lor ajung oricum in inbox? Nu pare sa-i fi impiedicat pana acum….nu cred sa-i impiedice nici de acum incolo.

Finalul mesajului mi s-a parut esential, totusi! “Cadou de impacare” – ne-am certat? ca eu nu-mi amintesc cearta. 10 lei! – pai atat valoreaza pentru voi impacarea din urma certii care nu a avut loc?

Si am descoperit iar butonul magic….sa-l folosesc, zic! Intre timp va las o poza, asa…de-un zambet.

Oare ce sa-mi iau de 10 lei? Decizii….decizii…

5! 🙂

Standard

One thought on “Cadou de impacare

  1. Pingback: Cadou de impacare | Octavia Ivan

Leave a Reply

