Romanesti, Uncategorized

Dar…nu…sau da?…si…totusi…

Cu putina intarziere de readaptare la program normal, iata ca revin cu al 2-lea articol din avion. Intre timp am zburat si inapoi, asa ca au mai aparut si altele. 🙂

 

Un troller de 140 litri burdusit, unul micut, de cabina, si el burdusit, un ghiozdan si mai burdusit si eu, cu toate hainele pe mine pentru ca imi lasasem a 3-a mana acasa. Ii zambesc domnisoarei blonde de la drop-off, ma infig bine cu picioarele in pamant (senzatie total nefamiliara mie) si ma caznesc cu toti muschii din dotare sa urc dulapul cu roti pe cantar. Impingeam pana si cu buclele mele nou colorate, pana si cu dintii. Am reusit sa urc un colt, m-am pus in cumpana si cu celelalte 3 membre impingeam de zor. Nu singura, totusi… langa mine, la ghiseul alaturat, statea o namila de barbat si se uita curios sa vada daca reusesc. Daca as mai fi avut dinti disponibili, l-as fi rugat sa iasa din transa de nesimtire in care intrase si sa ajute o biata fata neajutorata.

Pana la urma am reusit singura, cu ultimul suflu pe care il pastrasem ca sa il injur pe spectatorul meu.

– Trebuie sa mai scoateti 3 kg
– Ba nu, este ok, platesc diferenta
– Mai bine le scoateti
– Cat costa?
– 70 de euro
– Ma duc sa le scot. Revin…

Straturi de haine, cizme cu toc si cizme fara toc, maruntisuri puse strategic pentru protectie, cadouri minutios ambalate…toate au trebuit scormonite, in cautarea borcanelor cu zacusca (la o scurta revizuire mentala a reiesit ca erau cele mai mici, grele si dispensabile produse). Ce bine ca am stat pana tarziu in noapte ca sa gatesc zacusca pentru a-i impresiona pe membrii familiei lui, ca altfel nu aveam ce sa trimit inapoi acasa.

Il sun pe fratele meu, care tocmai plecase si il rog sa se intoarca, ca i-am adus niste zacusca. Ma duc din nou la cantar, ne zambim una alteia si ma intreaba de bagajul de mana. Deja aveam emotii… Ii arat rucsacul si trolly mic si imi spune ca il pot pune si pe trolly mic la cala, fara cost. Nu prea voiam asta, ca aveam ceva important acolo, dar nu imi mai aminteam ce anume.

– Nu, este ok, le iau pe ambele cu mine. Am lucruri fragile in trolly.
– Nu prea aveti cum…impreuna trebuie sa cantareasca 12 kg.

Trolly mic era deja pe cantar si avea 11 iar rucsacul…puteam spune doar privindu-l ca nu este mai usor…dara-mi-te 1 kg!

 – Si mai puteti pune 1 borcan 🙂

Adica…daca puneam doar trollerul dulap trebuia sa mai scot 3 kg, dar daca adaugam si trolly mic, de doar 11 kg, mai era loc de 1 kg?

– Puteti sa repetati, va rog?…

Standard

2 thoughts on “Dar…nu…sau da?…si…totusi…

Leave a Reply

