Romanesti, Uncategorized

Vad inimi

Unii vad stelute, puncte si linii…eu vad inimi. Peste tot, oricand, indiferent de vreme si de textura. Fie ca este o baltoaca, fie urma mopului pe podea, fie un perete, o frunza, o pata, un caine, o pisica sau chiar…tu…eu vad inimi! Si nu este doar pentru ca sunt eu super indragostita zilele astea (vreo 250 de  zile la numar, dar cine mai numara si zilele, cu atatea inimi?). Pur si simplu iubesc iubirea! Sunt un fel de mic cupidon, care admira cuplurile sudate de ani grei dar frumosi, care intreaba aproape pe toata lumea cum si-a cunoscut jumatatea din sincera curiozitate, si care viseaza cu ochii deschisi la o iubire ca-n povesti. De aproape 11 luni chiar scriu randurile propriei povesti, dar asta este o alta….poveste…

V-am zis ca imi place sa zbor? Ca imi plac oamenii si peisajele? Ah, da…v-am zis. Ei, bine, imi place si personalul din avion. Ii admir pentru rabdarea de care dau dovada chiar si in situatii in care eu le-as fi facut seppuku si hara-kiri apoi i-as fi sinucis pe unii pasageri.

Imi plac si capitanii. Imi plac pentru ca ma poarta peste mari si tari si ma duc in siguranta acolo unde am nevoie. Dar mai ales imi plac pentru ca poarta uniforme. Am o maaaare slabiciune pentru uniforme! Parca cocoasa este mai dreapta, chelia mai deasa si fata mai fina cand este un costum la mijloc.

Imediat ce am urcat in avion, am dat nas in nas cu un costum si un zambet, urandu-mi robotic “bun venit”. Am trecut mai departe, m-am oprit, am facut un pas inapoi si l-am intrebat daca este soare sus, ca aici ploua cu galeata. A ras si a zis ca doar daca am zbura sus-sus. “Pai atunci sus-sus sa fie!” si i-am ras inapoi.

Cat de sus am zburat nu stiu sa va spun; ce stiu cu certitudine este ca a fost soare. Un soare din acela de vara, arzator, cu cer azuriu si nori albi si pufosi dedesubt. L-am savurat raza cu raza, toate cele 2 ore si 40 de minute de zbor. Ca bonus, norii mi-au desenat inimioare….multe inimioare….

V-am zis ca vad inimi? Ah, da…v-am zis… Uneori mai vad si oite, capete de caini cu ochelari, centauri, ciudatenii zambitoare sau vietati nedescoperite inca. Dar in majoritatea timpului sunt inimioare…

 

IMG_2744 IMG_2754

Standard

Leave a Reply

