Romanesti, Uncategorized

Mai aproape…de la departare

Numarul 5 si penultima….cu fluturi si aripi 🙂

 

I try to say goodbye and I choke, I try to walk away and I stumble…though I try to hide it, it’s clear: my world crumbles when you are not near.

Cam asa imi cantau mie celulele dis-de-dimineata, la 5:15, inca dardaind de frig si pe jumatate adormita.

16 zile…atat am avut nevoie sa ne dam seama ca facem bine ceea ce facem. Sa ne mai amintim o data cat suntem de norocosi si sa radem. Am ras mult si din nimic, am dansat, am plans, am invatat si ne-am apropiat…mult…foarte mult. Si acum sunt tot acolo, sub zambetul tau dulce si ochii tai mari, in siguranta in imbratisarea ta, desi picioarele mele sunt din nou in avion, ultima data fara tine atasat de mana mea stanga.

Oameni dragi, va doresc sa puteti experimenta zborul la clasa intai, acolo unde nu aveti nevoie de check-in, scannere si custom check. Nici macar de bilet nu aveti nevoie pentru acest zbor. Pentru ca este un zbor al inimii, un zbor al iubirii. Da, mai sunt si turbulente din cand in cand, mai sunt si aterizari fortate dar…de cele mai multe ori destinatiile sunt printre cele mai frumoase. Pentru ca zborurile acestea fara bilet va duc spre fericire. Si este o fericire totala, sincera si naturala. Doar pentru ca langa noi este acel cineva care stie. Care NE stie…

Unconditional love, deasupra norilor…

Standard

Leave a Reply

