Romanesti, Uncategorized

Bucuria de a avea sinusuri

Adica…le aveam si inainte, dar acum le si simt… Le simt si vecinii la cat de mult s-au inflamat azi, dupa o zi intreaga de lacrimat involuntar pe toate gaurile disponibile la nivelul fetei, pe o cutie intreaga de servetele. Iar cand nu imi suflam jumatate de nas si un ochi in servetelele moi ca smirgherul, stranutam cat pentru tot anul. Ma mai opream din cand in cand, cat sa mai trag o gura de aer si sa mai spun un multumesc infundat colegilor de pe etaj, de la etajele inferioare si din cladirile vecine care ma auzisera si imi urasera noroc sau sanatate….fiecare cu ce ii lipseste cel mai tare. Dupa care o luam de la capat.

Acum, jumatate de zi mai tarziu, stranuturile s-au epuizat, lichidele disponibile in corp s-au scurs demult (inca ma mai intreb cum de am mai mers si la toaleta…de unde atata…) si berea nu pare sa faca fata. Si nici tu nu ma ajuti, cu felul tau dulce de a fi si glumele spuse pe neasteptate…ma faci sa imi fie dor si mai tare, cam de 2 ori pe secunda…. Uite asa, din desertul instaurat, mai iese cate o lacrima de fericire si se da de-a dura pe obrazul meu drept. Doar una, ca nu au loc mai multe prin ochiii mei cei pufosi si sensibili la atingere ca o fata mare in noaptea nuntii.

Maine urmeaza partea a 2-a…urmarile: senzatia a doua tunele paralele care imi strabat partea frontala a capatanii, o durere surda de cap, ochi ultra sensibili la lumina si greu de deschis, din lipsa de spatiu disponibil intre pleoape si un nas de portelan si lepros, care se face bucatele la fiecare atingere. Unde mai pui, ochii si nasul meu vor fi asortate, de un rosu varatec….vizibile chiar si din spatiu…

Mno, acum sunt sigura ca sinusurile mele sunt toate la locul lor si oarecum functionale. Pana la urmatoarea revizie…sa ne auzim cu bine.

cu servetele

sursa

 

Standard

2 thoughts on “Bucuria de a avea sinusuri

Leave a Reply

