Romanesti, Uncategorized

Ati vazut ce frumos?

Cum ce?! Ziua de marti, 13…vremea de afara….puful din aer…verdele de peste tot…norii albi de Cocolino de pe cer….tu…el…ea…totul…

Eh, nu…nu e de la fluturi…asa se intampla sa vad eu lumea azi. Mi-am luat ochelarii de bine, care refuza absolut sa vada partile rele. Mai fac asta din cand in cand, ca sa imi protejez latura creativa si sanatatea mentala. Azi nu a fost praf in aer sau masini prea multe pe strada, azi nu a fost prea cald si nici prea frig, azi oamenii au fost mai amabili si mai zambitori (macar pe dinauntru), azi alergia mea la aer si-a luat vacanta si nici ochii nu mi-au sarit din cap ca urmare a distractiei de ieri, azi nici macar facturile nu au indraznit sa ma deranjeze. Azi mi-a stat pana si parul! (cum a vrut el, dar a stat, nu a plecat nicaieri)

Poate ca daca nu mi-as fi luat ochelarii de bine, mi-ar fi spus doctorul ca ar fi bine sa refac niste analize, poate ca as fi stat peste program ca sa mai termin din restante, poate ca mi-ar fi iesit administratorul in cale (nu este nevoie sa si vorbeasca), poate ca anumiti prieteni ar fi uitat sa sune inapoi fix cand eram cu entuziasmul la maxim si voiam sa il impartasesc cuiva care sa se bucure cu mine, poate ca ar fi fost prea mult aer conditionat la birou sau poate ca mi-ar fi fost somn….dar nu, n-a fost asa, pentru ca azi a fost frumos!

Of, ca bine e sa ai ochelari! 🙂

 

Standard

Leave a Reply

