Romanesti, Uncategorized

Azi am fost instruita

Si nu asa, despre orice, ci despre sanatatea si siguranta in munca (SSM pentru unii). Se intampla o data la 6 luni si de fiecare data am impresia ca ultima instruire a fost ieri….se pare ca memoria mea nu este chiar asa de slaba cum mai reiese uneori la revizie.

De fiecare data acelasi domn amabil si binevoitor sa ne invete cat mai multe despre cum sa ne pastram sanatosi la locul de munca, in orice conditii ni s-ar oferi. De fiecare data lumea merge mai mult de nevoie decat de voie. De fiecare data 30 de minute mi se par luuuungi ca noaptea dinaintea Craciunului in copilarie, cand faceam de paza cu randul, in speranta ca il prindem pe Mosu’ in fapt si ii spunem o poezie pentru un cadou in plus. De fiecare data mi se par informatii folositoare dar repetate de prea multe ori si nu intotdeauna adaptate la mediul real de lucru in care ativam.

Si, totusi, azi ceva a fost diferit. Am avut filmulete animate! Sponsorizate, normal, dar oarecum amuzante si exagerate – are si exagerarea rolul ei. Desi ne-a anuntat 2 filmulete, ne-a pacalit cu 4…aproape identice. Subiectul era acelasi: uitati-va pe unde mergeti, don’t text and walk, stati drepti, nu calcati pe coji de banane si nu cadeti in canale deschise. Inca nu m-am decis daca sa le consider exagerate si inutile pentru niste oameni mari sau exagerate si utile pentru zilele noastre. Daca ma gandesc mai bine….filmuletul parea facut in US, iar pe acolo….4 filmulete din acestea n-ar fi suficiente. Am ajuns pana-ntr-acolo incat avem nevoie sa ne aminteasca cineva sa ne uitam pe unde mergem, sa ne spalam pe maini regulat si sa ne curatam mediul inconjurator, sa bem apa si sa ne ridicam de pe scaune macar o data pe ora. Trist…foarte trist! As plange, dar vremea de afara o face muuuult mai bine ca mine.

O umbrela care se uita pe unde merge si nu se impiedica de ploaie are cineva? Imi imprumutati si mie?

Standard

Leave a Reply

