Cu inima, Romanesti

Cum arata indragosteala pentru voi?

Asa de mult imi place sa vorbesc cu tine cand stiu ca nu ma auzi…cam la fel de mult cat imi place sa iti scriu cand stiu ca nu intelegi cuvintele. In cele aproape 11 luni care s-au scurs din acea superba dupa amiaza, noi doi am vorbit mult si despre toate. Am facut planuri de viitor si de trecut, am lamurit nelamuritele, am impartasit secrete, ne-am certat doar ca sa ne impacam repede si dulce…toate insotite de un ceai cald si biscuiti cu nuci. Ce-i drept, am vorbit mai mult eu…si mai mult in gand…iar tu ai fost un ascultator minunat, chiar daca nu stiai ca esti.

Ma intreaba lumea daca nu cumva m-am pierdut in tine. Interesanta intrebarea…desi mie imi este raspunsul clar ca o dimineata de vara. Da, m-am pierdut! M-am pierdut in incercari multiple de a urma traseul schitat cu o linie subtire pe harta, m-am pierdut in declaratii nesustinute, in zambete false si iubiri artificiale, in dorinte diferite si oameni si mai diferiti. M-am pierdut de asa de multe ori, ca nu mai reuseam sa ma gasesc. Cand ai venit tu, abia ce ma oprisem din invartit si incepea sa dispara ameteala si starea de “in toate partile si nicaieri”. Erai asa de calm si pareai asa de sigur pe tine, ca m-ai facut sa imi doresc si eu. Ti-am prins mana intinsa si calda si te-am lasat sa imi arati un drum nou mie. Si m-am ratacit din nou…in tine….si mi-e asa de bine… De data asta nu am nevoie de harta pentru ca tu stii drumul. Ti-am fost ghid pentru 2 zile…fii al meu pentru 2 vieti. Promit sa fiu un turist curios, plin de energie si pregatit pentru orice vreme. La schimb, te las sa imi faci masaj, iti gatesc clatite cu gem de caise, lipesc ceea ce spargi, ma uit la filmele tale preferate fara sa comentez (prea mult) si fara sa adorm (in primele 5 minute) si te las sa ma descoperi in fiecare zi; stiu ca si eu voi face la fel.

Ma duc sa pun de-un ceai, ca mi s-a uscat gura de atata vorbit. Si pana atunci, daca tot nu ma auzi….iti pun un cantec drag mie. Ce sa fac, daca-mi place?

P.S.: mi-ar placea sa te iau de mana in iulie si sa te prezint tuturor oamenilor cu intrebari…ar intelege atunci ce frumos este sa te pierzi in doi ochi mari si calzi

Standard

Leave a Reply

