Romanesti, Uncategorized

Visul dinaintea somnului

Azi noapte am zambit serios si am scris o poveste….povestea noastra. Cu griji si temeri, dar cu speranta de bine si frumos, am scris impreuna rand cu rand. Fiecare pe perna lui, cu skype ca mijlocitor, am inchis ochii si am lasat povestea sa se formeze. Primele noastre zile impreuna cu adevarat, primele noastre weekenduri reale, primele noastre certuri care nu sunt certuri pentru ca noi stim sa comunicam, sa ne ascultam si sa ne cerem scuze pentru o prima reactie exagerata, primele noastre impacari fara perne, concedii frumoase pentru ca ne tinem de mana, parintii departe, cei trei copii superbi pe care ii vom creste asa cum om sti noi mai bine si mai frumos, uitarea de sine – noroc ca esti langa mine, sa m-amintesti. Dragostea matura dintre doi maturi copii, momente furate si saruturi daruite, cafea zambitoare, miros de iarba cu roua, un film imbratisat, scutece si gangureli, bataie cu perne, somon cu ghimbir si miere, ceaiuri romanesti cu gust de-acasa, pletele in vant pe bicicleta, mana mea intrebatoare in mana ta sigura, teme si sedinte cu parintii, lectii de romana, casa noastra cu plante multe in gradina si caine si miros de prajitura proaspata, doi batranei prin lume cu suflete tinere si mult lubrifiant, povesti frumoase spuse nepotilor, un film tinut de mana, iubirea ta intarita de ani si incercari, noi doi si o perna, imbratisati, cafea zambitoare….

Ce frumos visam eu si vocea ta…pacat ca am adormit. Dar m-am trezit dimineata si visul era acolo inca, pe perna, langa mine, zambindu-mi dragastos. O noua zi, alte vise, aceeasi protagonisti.

Standard

Leave a Reply

