Acasa, Romanesti

Am emotii!

De ceva zile simt furnicaturi in stomac si fac tot felul de planuri. Apoi le desfac. Si le refac. Ma trezesc emotionata ca un copil in prima zi de scoala. Si numar minutele. Nope, nu ma marit! Am petrecere diseara! Corectez: fac o petrecere diseara….la mine acasa, cu cei mai dragi oameni mie, cu branza si vin frantuzesti. Stati, nu-mi sariti asa…stiu ca e party, n-ar trebui sa ma agit, alcool sa fie dar….e primul meu party la mine acasa. I-am amenintat pe oamenii acestia scumpi timp de aproape 2 ani ca udam tot in casa, cum am vazut ca se face la botez. Ca ne petrecem pana dimineata de bucurie ca sunt, in sfarsit, om mare, la casa lui (ma rog, a bancii, dar astea sunt detalii neimportante azi). Asa ca….am emotii! Din alea mari! Dar bune…si zambitoare…ca nu mai am rabdare sa se faca weekend si sa inchid calculatorul, sa merg fugind spre casa si sa ne pregatim eu si garsonica de oaspeti alesi.

De fapt, daca as fi total sincera…sunt si emotii tematoare, cu speranta ascunsa ca lumea nu va vedea ca n-am lustre in afara baii, ca hainele mele sunt inca la vedere in ceea ce urmeaza sa fie un dressing, ca n-am masa de mancat pe ea (cam greu, avand in vedere ca vor manca pe canapea), ca n-am sters praful, ca am toate margelutele pe birou si caietele de franceza la capul patului, ca nu-mi sta parul si ca am emotii. De fapt….le dau branza din aceea buna si mirositoare, salate felurite, un pahar cu vin (sa nu se ameteasca prea repede) si multe zambete (ca doar “eu sunt Octavia, sunt sofisticata si zambesc in continuu” – descrierea nu imi apartine). Cu toate aceste bunatati pe canapea, n-ar trebui sa observe restul, nu? Asa zic si eu… Dar, daca….? Uf, iar am emotii!

Mai sunt 5 ore…o eternitate… Dar si cand se termina…. Sa nu le spuneti, dar le voi face poze din cele mai compromitatoare, metode de santaj pentru viitor.

Of, ca nu esti si tu aici diseara….ar fi fost cea mai perfecta (se accepta, de data asta) petrecere din cartier! Din Bucuresti! Eu iti pastrez un loc langa mine, totusi, de practica.

party-kids1

sursa

Standard

Leave a Reply

