Acasa, Romanesti

Mahmureala de dupa

A lipsit cu desavarsire! Incep sa cred ca nu stiu sa petrec (a se traduce sa beau). Asta, sau…prietenii mei sunt prea cuminti si nu stiu cum sa-i dea omului o mahmureala si o durere de cap pentru a doua zi. Dimpotriva, desi am adormit (cu tine-n gand si-n fereastra de skype) pe la 2 noaptea, la 8:38 deja faceam ochi. Spuneti voi, normal este? Ca sa nu mai spun ca vinul se evaporase demult si eram mai fresh ca un fresh de portocale. Dar mi-am amintit ca este weekend si ca eu in uichend mi-am propus sa dorm pana tarziu, asa ca am inchis ochii la loc, ba chiar i-am barat cu o mana deasupra si m-am intors inapoi la visele mele frantuzesti. Metoda a functionat pana pe la 10, cand n-a mai fost chip sa ignor soarele care imi intra in ochi si promisiunea facuta mie seara dinainte ca voi alerga, promisiune ce incepuse sa imi dea tarcoale, ca o pisica flamanda.

M-am trezit, am baut un ceai de la distanta si, in ciuda ploii amenintatoare, m-am indreptat spre locul de tortura: Herastrau. In timp ce imi alergam vointa de a termina tura de parc, mi-a rasarit o idee (sadita in seara dinainte): ce-ar fi sa ma duc maine la cross? Stie cineva cum se face? Ce se cere? Trebuie sa imi scot tocurile si fustita tu-tu?

In rest, dragii mei sunt neschimbati. Poate doar putin mai mari….oameni mari adica. Si cu dorinte diferite. Altfel, Paula e tot fara pic de rabdare si Razescu s-a impacat cu ideea, Mada la fel de tace-si-le-face dar nu penru ea, iar Calin….ne salveaza pe toti, incapatanandu-se sa ramana copil la interior (cand nu este om de afaceri, ca atunci se face maaaare). La grup s-a adaugat un membru nou si o persoana foarte interesanta pe care sper sa o revad cand si cand, dupa posibilitati. Ei plus gustari multe si felurite (si aproape neatinse din cauza rasului in cantitati generoase; noroc cu Calin, ca ma ajuta sa le termin) si niste vin….cam asa sunt serile frumoase pentru mine. As fi zis perfecte, dar nu inca. Mai e asa putin…

Standard

Leave a Reply

