Cu inima, Romanesti

Am obosit

Oboseala fizica si psihica. Asta simteam in timp ce conduceam masina spre casa, in plin amurg. Ma obosesc toate acum. Trezitul de dimineata pentru a merge la munca, masinile de pe strada si zgomotul lor asurzitor, ploile interminabile din ultima perioada, temele la franceza (pentru ca nu reusesc sa le fac mai devreme de 10 seara), stransul lucrurilor de prin casa (de parca vine cineva in urma mea ziua si imi imprastie lucrurile prin camera), drumul Bucuresti-Balotesti-Bucuresti in fiecare duminica, sa vad in acelasi timp fericire si tristete in ochii parintilor mei, conversatiile cu tine pe skype pana se face maine… Am obosit sa adorm doar cu vocea ta si sa ma trezesc singura, sa alerg de la o institutie la alta pentru acte de care nu stiam ca as putea avea nevoie, sa am mereu o lista cu lucruri de facut, sa nu am timp pentru a citi, sa impachetez si sa despachetez, sa numar… Cel mai tare ma oboseste numaratul. Numar fiecare saptamana (mai sunt 6), fiecare zi (pana se face seara)…cartile de impachetat, canile, ce sta si ce pleaca… E obositor dar si frumos. Frumosul imi da energie sa ii zambesc doamnei acre de la ghiseu cand imi depun actele, sa nu ma enervez cand refac intepatura dureroasa in deget pentru ca nu a fost prelevata bine prima data, sa am rabdare cu impachetatul maruntisurilor stranse cu sarg in ultimii ani, sa nu plang de cat de tare imi lipsesti. Nu credeam sa poata fi posibil sa iti lipseasca cineva pana in suflet. Sa ii simti lipsa chiar si cand ii vezi un sfert de trup pe monitorul laptopului, pentru ca nu il poti tine in brate si nu iti poti umple narile cu mirosul lui. Sa fie acolo in fiecare secunda, in gandul si in sangele tau. Sa ii lipsesti la fel de mult.

As vrea sa ma trezesc maine si sa fie 26 iunie…. Ma duc sa dorm…

Standard

Leave a Reply

