Patite, Romanesti

Luati doamna, ca-i gratis

Imi plac sticlutele frumos colorate din baile hotelurilor (mi le insusesc intotdeauna), imi plac biscuitii primiti langa cafea, imi plac maslinele din partea casei, imi place a 5-a cafea gratuita la 4 platite, imi plac florile primite de la necunoscuti… Daca nu v-ati prins inca, imi place sa primesc din cand in cand lucruri pur si simplu, pentru ca sunt eu Octavia si sunt sofisticata si zambitoare.

Din aceeasi categorie, suna telefonul, raspund cu ochii in monitor si partial atenta la ce mi se spune:

– Buna ziua, sunt x-leasca de la salonul y, va sun pentru ca ati fost recomandata de o prietena care si-a facut tratament la noi si aveti ocazia de a beneficia de un tratament gratuit.
– Buna ziua, da…stiu de recomandare si nu, nu ma intereseaza tratamentul. Multumesc.
– Dar este gratuit, sigur nu doriti sa incercati?

Acum stau eu si ma intreb….oare asa isi promoveaza ei serviciile? Principala lor caracteristica este gratuitatea temporara?

Standard

Leave a Reply

