ganduri, Romanesti

Incredere la viteza maxima si fara stres

Imi plac din ce in ce mai mult cursurile/ trainingurile/ intalnirile de la care plec cu multe intrebari noi in minte dar si cu raspunsuri la cele vechi. Ma simt de parca iese o alta Octavia din acea incapere. Putin mai castigata.

Si, cum in ultimul an am avut ocazii multiple de cursuri, conferinte, discutii si dezbateri, azi ma simt foarte castigata. Nu de tot insa, ca mai este loc suficient (plus ca le-am cam prins gustul). Asa se face ca acum, uitandu-ma in urma, pot vedea traseul evolutiei mele. Ce bine se simte! Dar ce greu este!

Ultimele 2 zile au fost inca un mic pas. Am aflat lucruri noi despre incredere si despre stres. Din pacate pe repede-inainte. Ca mai mereu, ce-i frumos se termina repede. Din fericire am ramas si cu ceva de pe urma cursurilor prezentate sau a prezentarilor cursate, si anume ca:

– increderea in noi insine este baza oricarei relatii sanatoase
– increderea se castiga greu dar se pierde usor
– increderea este foarte importanta in orice fel de relatie, fie ea personala sau de serviciu
– stresul dauneaza foarte tare noua si celor din jur (socant, nu?)
– ceea ce nu se exprima se imprima sau….avem nevoie sa ne eliberam de efectele stresului pentru a ne pastra sanatosi
– suntem singurii responsabili de cum relationam cu ceilalti
– devenim sclavii propriilor noastre nemultumiri
– la fel cum suntem singurii responsabili de cum alegem sa reactionam la ceea ce traim
– nu este usor sa fii adult atat pe dinafara cat si la interior
– psihologii pot fi foarte interesanti si placuti
– este mai usor cand faci o sugestie decat atunci cand dai un sfat
– poti injura amuzant
– “deadline” include cuvantul moarte si ne face subconstientul sa reactioneze
– pot fugi de orice, dar nu pot fugi de mine
– lumea are culoarea propriilor nostri ochelari
– mai am atat de multe de descoperit la lume si in mine!

Si, ca incheiere, o urare care mi-a foarte placut: fie ca moartea sa va gaseasca vii!

Standard

Leave a Reply

