Cu inima, Romanesti

Azi m-a durut inima

Da, stiu, inima nu doare dar…timp de 4 minute m-a durut inima. Ca un fior la inceput, apoi din ce in ce mai tare…mai puternic. Pana cand nu imi mai era cu putinta sa ma gandesc la altceva. Sau sa respir.

De fapt, cred ca asa se simte cand te doare sufletul. Da, cu siguranta asta a fost. Mai ales ca era vorba de tine, suflet pereche!

Mi se zburleste pielea numai cand imi amintesc…o senzatie ciudata care a aparut brusc in timp ce traduceam propozitii la franceza…apoi intrebari…si tu nu raspundeai mai repede…si inima imi batea de sa-mi sara din piept. Ce mult a durat sa intind mana dupa telefon…sa iti gasesc numarul…sa aud cum suna…si suna…cu fiecare secunda sufletul meu era si mai chinuit…inima ma durea si mai tare. Dar ai raspuns…si mi se parea o minune sa iti aud vocea…ca prin vis. Si mi s-au umezit ochii, si mi s-a pus un nod in gat, si mi-am pierdut vocea. Tu ma intrebai daca sunt bine. Am apucat doar sa iti spun ca da, inainte sa mi se duca vocea de tot. Dar nu sunt bine. Tocmai am realizat ca te pot pierde. Am simtit asta mai fizic decat orice altceva inainte. Si m-a durut. Pana in suflet. Asa ca…acum numar si mai cu foc zilele ramase. Sa ma pot bucura de tine in fiecare clipa din toate cele pe care le avem impreuna. Si daca tot te voi pierde intr-o zi, macar sa fie mai incolo. Ca avem atatea saruturi de impartasit, si imbratisari de dat, si dragoste de facut, si copii de crescut. Avem treaba multa si planuri marete, nu e timp de pierdut. Ai auzit?!

Mi-as dori sa fii langa mine, sa ne luam liber maine 2 ore la pranz si sa ne casatorim. Sa fim sot si sotie. Poate asa nu se indura Dumnezeu sa ne desparta…doar suntem legati, nu? La bine si la greu…cate zile om avea si poate si dupa aceea. Dar nu esti…si nu ne casatorim maine. Asa ca…sa treaca mai repede saptamanile astea, ca nu mai vreau sa ma doara sufletul. Nu e frumos. Dar noi suntem! Impreuna!

IMG_3511

 

Ma duc sa-mi sterg rimelul de pe fata…

Standard

Leave a Reply

