Cu inima, Romanesti

Barbatul din mine

Si nu, nici de data asta nu vorbesc de cealalta jumatate (sper sa ii gasesc in curand un apelativ mai…demn de el).

Fiecare femeie are o latura interioara de barbat, asa cum fiecare barbat are o latura interioara de femeie. Singurele diferente sunt suprafata pe care se intinde latura de la persoana la persoana, la fel ca si cat de mult este folosita aceasta latura. Asa se intampla sa vedem barbati cu fusta si femei batause. Dar…deh…asa sunt oamenii…diferiti. Defilam si noi cu ce avem mai bun, chiar daca este doar o latura interioara.

Aceasta a fost introducerea.

In drum spre dus, cu camasa descheiata complet, cu parul desfacut, cu blugii descheiati….trece pe langa mine o femeie frumoasa si sexi. Ce mi-a trezit la viata barbatul interior a fost zambetul ei ce deborda de fericire. Ca la o femeie indragostita. S-a auzit un WOW! Apoi…m-am oprit, am facut un pas inapoi….si m-am mai privit o data in oglinda. Sunt atat de frumoasa si nici macar nu am stiut azi? Mi-am mai zambit o data si m-am dus la dus.

Dap, sunt indragostita pana peste urechi si o palma mai sus. Cred ca v-ati prins deja de asta… De data asta se intampla sa fiu indragostita de cel mai minunat, excelent, superb, dulce, sensibil, extraordinar si indragostit de mine barbat. Ca o cireasa, mai este si francez si vine la pachet cu un accent super sexi si o buna cunoastere a vinurilor. Dar n-am fost mereu indragostita de el. Pana acum aproape un an nici nu stiam de existenta lui. Si totusi…eram frumoasa. Pentru ca indragostita sunt de cand ma stiu. Mai intai de mami cand ma tinea la san, apoi de fratele meu, apoi de cainii familiei, de muzica, de scris, de natura, de mare, de dans, de inghetata. Cel mai tare insa am fost si sunt indragostita de viata. Tot ceea ce inseamna ea, cu parti bune si rele. Pentru ca a fi vie si libera pentru mine inseamna tot. Si cand le ai pe cele doua, cum sa nu fii frumoasa? Eh, ca acum sunt trei….

Aceasta a fost incheierea 🙂

Si pentru ca voi, toti, sunteti frumosi, asta este pentru voi:

Standard

Leave a Reply

