Patite, Romanesti

Ion, patitul

Astazi, dupa cum spuneam, a fost o zi speciala. Minunata…in felul ei…

– n-am reusit sa fac ceea ce imi propusesem
– mi-am varsat niste cafea fierbinte pe mine si am plans de durere, tot cu lacrimi de crocodil
– am  intarziat
– am dat mancare pe mine….de mai multe ori
– era sa daram un raft cu sticle de vin, pentru ca n-am vazut o treapta
– in cautarea toaletei, m-am trezit cu capul incurcat in niste carpe, pe drumul gresit
– m-a prins ploaia
– am mers pana mi-a iesit degetul prin soseta, la aer
– toata ziua am mers cu mana stanga agatata de bluza, incercand s-o tin departe de noul meu strat de piele de pe abdomen (in schimb am aflat ca se vad abdomenele facute)
– dupa ce am ajuns acasa si am inceput sa ma relaxez, m-a sunat proprietarul locului de parcare unde se odihnea bubu al meu, ca sa ma duc sa il mut (deh, daca ma incred in stiutorii blocului, cand spun ca locul ala e liber)
– cand am coborat sa il relochez pe bubu…ploua
– dupa o tura de cartier, cand in sfarsit am gasit un loc de parcare, nu reuseam sa fac prea multe manevre din cauza traficului (misterios, acum curgeau masinile siroaie….mai ceva ca picaturile de ploaie)
– toate incercarile mele de a executa o parcare laterala cu spatele au esuat…LAMENTABIL!!
– m-am enervat
– pana la urma m-am dovedit o femeie adevarata si am parcat masina cu rotile pe trotuar….ce sa-i fac daca bubu nu a vrut altfel?

Acum ma pun la somn….cu tot cu pielea mea cea noua. Sper sa si dorm….

Sa inceapa maine, zic!

Standard

2 thoughts on “Ion, patitul

  1. Uf, toate ca toate, dar raftul acela cu sticle de vin chiar ar fi putut cauza multă durere în sufletele celor prezenţi :))
    Somn uşor, mâine va fi, cu siguranţă, mai bine!

Leave a Reply

