Cu inima, Romanesti

La multi ani, copile!

Si tie, si tie, si voua, si lor, si mie….la toata lumea pentru ca, in final, toti suntem copiii cuiva, prin urmare copii si astazi este ziua noastra, a tuturor! Dar mai ales este ziua ta, om frumos la interior si plin de rasete la exterior, om alaturi de care un an a reusit sa schimbe ce nu reusisera 31 de ani inaintea lor, om cu inima de diamant si cuvinte aurite, om mare dar copil la interior. Om care stie sa ma faca sa rad de fiecare data cand am nevoie, om care are doi umeri mereu disponibili (umeri zdraveni, nu asa!) si om care m-a invatat sa imi scot ideea de nu se poate din capsor.

La multi ani, Calin! Sunt asa de norocoasa sa te am in viata mea, ca nu stiu cum ar fi fost fara tine. De fapt, nici nu vreau sa stiu, pentru ca nu mai conteaza. Iti doresc sa nu cresti mare mare niciodata si sa reusesti sa schimbi lumea in mai bine, asa cum stiu sigur ca poti.

Usa casei mele (a noastre, ma scuzati) va fi mereu deschisa pentru tine. Sper sa ne treci pragul la fiecare moment special din vietile noastre, ca si pana acum, pentru ca timp de 1 an de zile ai fost acolo la fiecare eveniment care a contat pentru mine si ai facut poze, m-ai imbarbatat sau mi-ai adus un macaron (bine ca te-ai oprit, ca faceam diabet de la atat zaharosenie).

Ah, si…iti multumesc ca esti! 🙂

1376642_10200932896390250_1075060808_n

P.S.: Acum mi-ar prinde foarte bine un macaron! Merge de minune la cafeaua abia luata de pe foc si turnata fix pe burta. Norocul meu ca am vecinii aproape lipiti de geam si nu umblu natural prin casa. Acum astept sa-mi treaca senzatia de piele smulsa, pentru a reusi sa inlocuiesc halatul cu o bluza si sa te sarbatorim.

 

Standard

One thought on “La multi ani, copile!

Leave a Reply

