Patite, Romanesti

La zi

Ieri nu am scris pentru ca am dormit. Pe mine, 12 ore apoi in pat inca 12. Asa s-a scurs o intreaga zi…24 de ore. Intre timp am mai donat niste sange spre analiza, am mai oblojit arsura cu Oximed (vi-l recomand, este foarte bun pentru arsuri), am reusit sa si mananc in pauzele de dormit pe mine si….cam atat. Nu m-am mai simtit asa stoarsa de ultima picatura de energie de muuuulta vreme. Cam de prin facultate, cand am cedat o noapte de somn pentru a merge cu fetele de la Avon la o seara de streaptease masculin. Aproape ca a meritat sa motai in timpul seminariilor a doua zi…

De data asta, din pacate, nu privitul unor pachete de muschi fara creier m-a obosit, ci alergatul. Nici macar din acela serios, cu adidasi si transpiratie. Alergat prin trafic, prin aglomeratie, pe la institutii….totul in pauza de masa, adica mereu cu ochii pe ceas. Si pentru a face lucrurile mai interesante, acum sunt nevoita sa imi tin bluza departe de buba cand fac asta.

Dar…pana la urma….ce isi face omul cu mana lui se numeste lucru manual….sau arsura. Si n-ar fi asa greu daca lumea ar intelege ca asa stau lucrurile. Dar se mai intampla si neintelegeri si atunci se mai duce niste energie pe lamuriri si discutii….c-asa-i in viata!

Are cineva o punga plina cu energie de dat? Ma ofer sa primesc! 🙂 Dau la schimb o salata cum n-ati mai mancat, a la Octavia.

Somn usor!

Standard

2 thoughts on “La zi

  1. Pungi pline cu energie nu mai am, din păcate. În orice caz, dacă găseşti pe cineva darnic, care e dispus să ofere astfel de pungi, trimite una şi “pe ape tulburi”, te rog 😀

Leave a Reply

