Patite, Romanesti

Pe banii mei!

Azi, marti, m-am decis sa am ceasuri bune. Asa ca m-am trezit inaintea alarmei, am intarziat la serviciu numai 5 minute, am avut un mic dejun delicios si am inceput ziua de lucru toata un zambet. Cam o ora au durat toate cele ceasuri bune. Dupa ce am avut o conversatie cu jumatatea, m-am oprit la Regina Maria pentru un refill de Oximed, ca pe al meu l-am lasat sa doarma acasa, apoi m-am dus repejor la facultate, sa imi iau documentul care se anuntase a fi gata.

Cu adeverinta am rezolvat usor si ultra rapid, dupa care m-am aventurat la secretariatul UCDC, Facultatea de Stiinte Juridice si Administrative. La geamul incaperii statea o domnita, care imi zambeste acru si incepe conversatia:

– Da, spune…
– Buna ziua, am facut o cerere pentru situatia scolara si am venit sa o ridic. (zambet)
– Cand ai facut-o? (ne tutuim?)
– Saptamana trecuta. (incepea sa imi dispara zambetul)
– Numele!
– Octavia Ivan
– Numarul matricol! (un fel de latratura)
– Nu il stiu, am absolvit in 2006 si m-am inscris la master in acelasi an.
– Pai si pana la urma ce vrei, master?
– (nu, vreau sa inveti sa fii politicoasa) Situatia scolara pentru master.
– Ai facut cerere? (incepeam sa ma simt ca intr-un film cu prosti)
– Da, asa cum v-am spus, saptamana trecuta…
– Cand?
– Joi.
– Cui ai lasat-o?
– (lu’ ma-ta!) Colegei dvstre…nu stiu cum o cheama….are parul prins…
– Numele tau?
– Octavia Ivan.
– Numele de fata, ce tot ii dai intr-una cu Octavia?
– (te-au scapat in cap cand erai mica?!?) V-am spus adineauri: Octavia IVAN! Ivan este numele de fata!

Isi noteaza cu greu datele mele…

– O sa ma duc jos, la arhive, sa verific. Asteapta.
– Cat dureaza? Am lasat cererea de saptamana trecuta.
– Nu stiu…10 minute…

Si a disparut.

Asteptand pe hol, mi-am revenit in simtiri. Stai asa, ca tanti asta isi permite sa imi vorbeasca asa pe banii mei! Taxele pe care le-am platit in fiecare semestru au contribuit la salariul ei! Pana la urma eu sunt clientul iar ea este o angajata! Deja imi facusem discursul pentru intrevedere.

Dar a venit colega ei cu raspunsul….probabil i s-a facut frica….

Ca sa se termine aventura cum trebuie, la intoarcere m-am mai oprit o data la Regina Maria, pentru inca un refill, ca mi se uscase buba. Aceeasi asistenta de mai devreme, de data asta imi recomanda o alifie in locul Oximedului, ca sa tina mai mult. Accept, unge buba, dupa care imi zice ca pune o fasa.

– Dar nu se va lipi de piele? Adica…nu se smulge cu totul?
– Nu, ca o punem mai larg.

S-a smuls cu totul….

Standard

Leave a Reply

