Romanesti, Uncategorized

Pas cu pas

Pe data de 8 iulie este ziua “punct si de la capat”. Asta inseamna ca pana atunci totul o sa fie gata. Si daca nu o sa fie, tot o sa fie….clar, nu? 🙂

Ce am facut pana acum:
– am anuntat familia si prietenii si am inceput sa petrecem mai mult timp impreuna
– mi-am anuntat si creierul, sa nu aiba un soc; au inceput sa se produca schimbari in cum vad lucrurile si a avut loc o detasare treptata de tot ceea ce voi lasa in urma, fie ele locuri, oameni sau obiceiuri
– am anuntat angajatorul
– am dat anunt pentru a gasi un locuitor garsonierei
– am dus din lucruri la fiecare drum facut
– am inceput sa impachetez restul lucrurilor
– am invatat bazele limbii franceze
– am obosit teribil

Ce mai am de facut:
– sa gasesc un job
– sa gasesc locuitor garsonierei
– sa-l vand pe bubu (Golf 4 din 2002)
– sa apostilez diplomele – sunt in proces de (daca aveti nevoie, incepeti din timp, ca aveti de batut la vreo 5-6 usi)
– sa gasesc o metoda buna de transport pentru lucrurile care mai raman
– sa dorm mai mult si sa mananc ca un om normal
– sa onorez ultimele comenzi de bijuterii handmade
– sa organizez petrecerea de bun ramas
– sa ma bucur de ultimele saptamani romanesti

Cei care aveti sugestii si indrumari, va rog…nu va sfiiti 🙂

 

 

Standard

2 thoughts on “Pas cu pas

  1. mihaela says:

    Buna,

    eu am aflat intamplator ca pleci si ca e vorba sa pleci pt mai mult timp …..
    sincer tot ce-ti pot dori este sa-ti mearga din plin si sunt convinsa ca lucrurile, se vor aranja asa cum iti doresti ( desi nu v-a fi usor )!!
    te pup si poatec pana pleci reusim sa ne vedem si noi……

    • Buna si iti multumesc de urari 🙂 Eu sunt in Bucuresti mai tot timpul, doar ca alerg din stanga in dreapta, fie cu picioarele prin oras, fie cu degetele pe net. Dar sigur gasim loc si de un ceai la aer curat 🙂

Leave a Reply

