Patite, Romanesti

Mi-e rusine sa recunosc, dar…

…am ajuns la un nivel de oboseala la care toleranta mea este redusa drastic. Ce-i drept, la oboseala se mai adauga si institutiile statului, cu tot cu functionarii lor. Rezultatul: le doresc oamenilor lucruri nu foarte dragute…de cele mai multe ori doar celor care ma supara si aproape mereu la necunoscuti. Si ma supara aproape toata lumea…

…comentez tot ce vad si va pot confirma cei care petrec timp in jurul meu, ca vad tot. Am al 3-lea, al 4-lea si al 5-lea ochi. Faptul ca nu ma auziti cand trec pe langa voi, nu inseamna ca nu comentez ceva legat de cum ati combinat lucrurile….sau cum mergeti….sau cum vorbiti la telefon….sau…sau…

…am oja sarita de pe unghii (un fel de sarit de pe fix, doar ca e de pe unghii), drept urmare imi ascund unghiile in palme (le palmez) sau mainile in buzunare. Recunosc ca ieri m-am gandit de cel putin 10 ori sa le sterg dar…ca un facut…n-am ajuns sa si fac asta.

…analizez toti barbatii care imi ies in cale, doar ca sa constat cu satisfactie maxima ba ca nu au picioarele lungi si cu muschiuleti ca ale lui, ba ca nu au mainile frumoase ca ale lui, ba ca nu se aseaza hainele asa bine ca pe el, ba ca nu au zambetul asa de cald ca al lui…. Dragostea asta…nu mai poate o femeie sa admire un posterior ferm, ca imediat iese feelingul la inaintare si compara cu ce stie mai bine si mai cu drag. Asa ceva….

…zambesc mai putin. Adica zambesc cam la fel de mult, doar ca pe dinauntru….ca mi-e lene sa misc muschii fetei pentru a-mi desena zambetul pe fata. Asa ca, daca ma uit urat la voi si va fixez cu privirea, sa stiti ca de fapt va zambesc. Doar ca, in acelasi timp, trag si un pui de somn cu ochii deschisi.

…in weekend m-am uitat la filmulete cu gravide si nasteri naturale. Nu ma intrebati de ce, ca nu m-am prins nici eu inca. Copii vrem, dar mai sunt multe de savurat pana acolo. Plus ca nu sunt inca suficient de curajoasa. Ah, si vad gavide peste tot. E cumva invazie? Sau e doar mintea mea selectiva?

…as refuza pana si o inghetata maaaaare, ciocolata cu fistic si pepene galben, toata intr-un cornet proaspat, super crocant si nu foarte dulce, cu putina frisca naturala in varf si o cireasa-doua. Doar in favoarea somnului, ca altfel n-as refuza-o. N-am luat-o razna! Inca…

…desi probabil ca voi regreta dupa, uneori imi doresc sa treaca mai repede saptamanile ce au mai ramas. Sa ma trezesc dimineata si sa fie august deja. Sa nu mai am de lucru pe la institutii, ca o sa imi scoata peri albi, sa fi inchiriat garsonica, sa-l fi vandut pe bubu, sa fi pus toate cele la locul lor, sa ma fi obisnuit cat de cat cu orasul, sa fi gasit un job….

…cateodata ma spal pe dinti seara doar pentru ca nu imi place sa mint si stiu ca ma intreaba inainte sa imi spuna povestea de adormit copiii despre ziua lui de la job.  😀

…in fiecare seara in care imi povesteste ce a facut la job, adorm in 5 minute. Si asta cu efort, ca altfel as adormi in 2. Acum pastreaza povestea pentru ultimele 5 minute de conversatie. 🙂

…ma transform! Eh, cum!? Devin invizibila!  Altfel nu imi explic cum de fiecare om care trece pe langa mine trece, de fapt, prin mine…. O geanta de la unul, o haina de la altul, vreo 3 coate si o palma de la altul, o carte, o sacosa, o umbrela…toate ma saluta politicos in ultima vreme. Stapanii lor nu sunt politicosi, dar asta este deja alta poveste… Norocul lor ca nu ma aud. Asta daca nu au ghinionul sa imi surprinda privirea, ca am auzit ca uneori poate ingheta sangele in vene.

Standard

Leave a Reply

