ganduri, Romanesti

Cu inima franta

Mai aveam cateva minute si ajungeam la birou. 8:20 dimineata. Astept la semafor si sper sa nu inceapa iar sa ploua. Deodata aud scancetul disperat al unui caine. Intorc capul. O gloata de vreo 5 hingheri alergau cainii din zona si reusisera sa prinda in lat unul. Saracul de el incerca doar sa scape din prinsoare. Si plangea. Nici macar furie nu se simtea in plansul lui. Doar frica. Frica pentru ca stia ce il asteapta.

Am simtit cum mi se strange stomacul si am plans pe dinauntru cu lacrimi amare. Saracul animal nu are nici o vina mai mult de simplul fapt ca s-a nascut! Mi-am rupt o bucatica din inima si am lasat-o acolo, langa cusca in care reusisera sa il puna. Era cea mai trista imagine pe care am vazut-o pana acum.

Oameni buni! Va rog din suflet….va implor chiar….nu mai luati animale de care nu sunteti in stare sa aveti grija! Sufera enorm! Toti cainii care sunt acum pe strada au ajuns acolo din vina noastra, din lipsa noastra de responsabilitate! Voi, cei care cumparati sau adoptati un animal doar ca sa va dati seama cateva luni mai tarziu ca acel animal are nevoi pe care voi nu sunteti in stare sa le satisfaceti (sau nu aveti chef) si sa ii dati drumul pe strada sa se descurce…..ati putea la fel de bine sa ii omorati cu mana voastra. Pentru ca asta le faceti: ii omorati! Sper ca va simtiti macar vinovati.

Haideti sa fim mai responsabili cu viata altora! Va rog insistent, din inima! Simplul fapt ca avem putere de decizie asupra lor nu ne da dreptul sa o folosim! Nu este uman sa ii tratam asa! Sufera mai mult decat va puteti da seama!

Ma doare pe dinauntru. Ma simt goala si neputincioasa pentru ca nu l-am putut ajuta pe bietul suflet nevinovat.

Standard

Leave a Reply

