Acasa, Romanesti

Ultimele stiri

Oficial am intrat pe ultima suta. Joi seara incepe viata in doi si tare sunt nerabdatoare si curioasa, deopotriva.

Dar, pana joi mai sunt ceva zile de haiducie si intentionez sa profit de ele la maxim! Adica…in masura in care ma lasa jobul si impachetatul si toate celelalte. Dar o sa reusesc! 🙂

Sunt tare mandra de mine cand ma uit inapoi si vad ca:
– am reusit sa rezolv partea actelor (cred si eu, dupa 2 saptamani de lipsa pranz plus 2 perechi de pantofi tocite)
– am reusit sa respect intelegerea contractuala si sa aplic in fiecare seara la cel putin un job (intre timp am avut si cateva raspunsuri)
– printre picaturi m-am intalnit si cu dragii mei prieteni
– am mai scris cate un articol in pauzele de respiro
– dorm, mananc, ba mai si alerg prin parc (deh, mai schimb si eu peisajul)
– imi fac dus zilnic si am parul aproape mereu spalat
– nu umblu cu haine murdare….inca (nu se stie dupa ce incep sa le impachetez si sa le expediez – sper sa nu uit sa imi pastrez si ceva de schimb)
– si….cel mai important…au inceput oamenii sa sune pentru garsonica – va multumesc din suflet voua, celor care ati dat mesajul mai departe si ati facut posibile aceste telefoane! O sa beau un pahar cu vin si pentru voi! Unul pentru toti, ca nu ma tine capul mai mult…

Acum astept cuminte sa vina muschiuletii si sa ne apucam de partea fizica (nu, nu doar sex), sa golim casuta pentru viitorul/viitorii locuitori. Pe langa asta, mai am de recuperat pasaportul si diplomele cu apostila, de inchis ceva conturi pe la banci, de facut si ultimele analize de pe lista si….cel mai important, de petrecut! Tarte felurite facute de noi, vin si branzeturi, ceva carne perpelita pe gratar, familia si prietenii mei de suflet. Combinatia perfecta!

Tic-tac-tic-tac….

P.S.: dap, am emotii, dar sunt din alea bune!

Standard

Leave a Reply

