Patite, Romanesti

Pe timpul meu!

Cat astept sa se usuce podelele, sa va povestesc despre ieri.

Cum in cartea fetelor se regasesc doar oameni pe care ii cunosc intr-o oarecare masura (fac curat periodic), am postat un mesaj cu oferta la ultimele cafele cu aroma romaneasca. Am fost placut surprinsa sa imi propuna una din cafele o persoana total necunoscuta, spunand ca ar fi curioasa sa ma cunoasca. I-am verificat repede profilul si, cum parea om normal si fara cazier, am acceptat. Ce sa fac, daca orgoliul meu s-a simtit foarte bagat in seama?

Marti seara, dupa serviciu, intr-o locatie stabilita de ea (am uitat sa mentionez, este vorba despre o femeie). Oarecum curioasa si entuziasmata, dar si obosita si in cautare de o gura de relaxare, m-am indreptat zambind spre locatie. Ajung intr-un final, dupa o multime de opriri pe la magazinele de pe traseu (ba chiar am fost punctuala, spre surprinderea mea) si o sun pentru mai multe detalii. Coboara, ma intampina si urcam impreuna intr-o cafenea cocheta si placuta, poate putin prea aglomerata si afumata pentru gusturile mele, dar am trecut peste. Eram nerabdatoare sa cunosc omul din fata mea. Doar ca…in fata mea s-au aflat deodata 4 oameni in loc de unul…apoi am fost anuntata ca urmeaza ceva fain, cu oameni interesanti….. Cu o spranceana sus in aer, incepusem sa ma simt usor pacalita si tare imi mai displacea senzatia. Dar…curioasa din fire, am mai ramas putin. Partea buna este ca, intamplator, m-am intalnit si cu o fosta colega de scoala, de banca si de traseu. Partea mai putin buna este ca pacaleala s-a dovedit a fi reala, chiar mai mare decat ma asteptam.

Intr-un final m-am prins ca toti cei vreo 50-60 de oameni ingramaditi in cafenea erau acolo intr-un fel de adunare. Pentru cei care ati auzit de Herbalife, adunarea asta era cam pe aceleasi principii, doar ca despre cafea. Pentru cei care nu ati auzit de ei….niste oameni vand cafea aparent organica (impachetata la plic si aratand ca orice praf la plic) si incearca sa coopteze si alti oameni in acest minunat business, pentru ca orice om nou inseamna venituri in plus. In acest scop fac tot ce este posibil pentru a aduce omul in incapere si a-i povesti, in mod organizat, cum au baut ei cafea si s-au transformat. Am baut si eu….n-am simtit nimic nou….poate doar o enervare crescanda…

Draga mea femeie, e pacat, ca pari intr-adevar interesanta dar….nu se face asa ceva! Timpul fiecaruia dintre noi este pretios! Motiv pentru care am dori sa decidem noi singuri ce facem cu el. Iar astfel de manevre ne fac sa ne simtim inselati….sa simtim cum am pierdut timp pretios. Basca daca mai pui la socoteala ca plec din tara in 2 saptamani si eu chiar imi doresc sa povestesc cu oamenii in timpul ramas. Dar cu siguranta nu asa!

M-am simtit pacalita si folosita pentru atingerea intereselor tale. In plus, m-au si obosit teribil vanzoleala, aglomeratia, caldura si fumul de acolo. Este o experienta pe care cu siguranta nu imi doresc sa o repet si nici nu o recomand altora. Oameni buni…fiti amabili si respectati timpul celorlalti! Este la fel de pretios ca si al vostru!

Ah, si ca sa fie povestea completa….la prezentarea cafelei la plic a chemat un om care prajeste cafea ca meserie…. Nu va descriu cat era de nervos omul acela…

Standard

Leave a Reply

