Acasa, Romanesti

Toate bazdaganiile

Fluturi, molii, muste si tantari, libelule, licurici, viermisori, rame, melci si viermi din aceia comestibili…toate se zvarcolesc pe aici, fiecare cu motivul lui. Noaptea dorm in reprize si…spre marea mea surprindere…visez! Visez vise felurite si, ce-i si mai interesant, mi le amintesc atunci cand ma trezesc, fie ca este in miez de noapte, fie ca sunt norocoasa si este dimineata, ca tot omul normal. 

Mda, nu prea dorm asa, bebeliceste, cum ma invatasem. Adorm greu, cu muschii incordati, ma trezesc des, ma foiesc si mai des si nu ma odihnesc deloc cum as avea nevoie. Noroc ca este patul mare, ca altfel il tineam si pe el treaz, cu tot cu bratele lui calde si primitoare. Asa, ma duc 1 km mai incolo, in coltisorul meu de pat, si ma zvarcolesc in voie, intocmai ca un aurolac, pana se face ziua si ma ia somnul. Da, sadic somnul asta in ultima perioada! Norocul meu ca mai pot recupera pe timpul zilei. Dar nu va mai fi multa vreme asa, ca intru si eu in randul lumii cat mai curand. Si atunci sa vezi!  Mie mi-ar fi frica daca as fi in locul somnului, ca nu prea imi place sa pierd bataliile…

Una peste alta, viata este frumoasa, muzica de la radio buna, inghetata rece, berea interesanta, rosioarele cresc pe terasa, casa se face si mai draga, iar baiatul….

Inca nu m-au napadit dorurile si dorintele. Si nici nu cred sa o faca. Mi-e bine asa, aici. Este viata pe care mi-am dorit-o si, in final, am ales-o. A fost o alegere constienta, atat cu mintea cat si cu sufletul. Asa cum imi scria cineva, sunt acolo unde trebuie si nu am nicio indoiala despre asta.

Gata, va las sa munciti si ma duc sa ma holbez o jumatate de ora la haine, incercand sa ma decid ce anume sa port la interviu. E posibil sa ploua. E la fel de posibil sa nu. Am oaresce emotii, dar sunt din acelea pozitive. Am un sentiment bun legat de job-ul asta. Sunteti cu mine acolo, da? Si faceti galerie, da? Din aceea galagioasa, sa stie bine pe cine au la interviu! Asa cum imi zicea dragul meu prieten, “nu stiu ce pierd daca vor vrea sa se mai gandeasca sau nu-s hotarati”. V-am zis ca e un inteligent, Calin al meu!

Va tin la curent, sa-mi ziceti doar de care.

Standard

Leave a Reply

