Patite, Romanesti

De la femeie la femeie

Bine…asta nu inseamna ca nu pot citi si barbatii, chiar cu riscul de a se oripila macar putin. Pot chiar sa si raspunda, daca au raspunsurile la ei. Fiecare isi asuma riscul…

In primul rand, nu faceti greseala mea: nu cumparati absorbante marca Carrefour (am lasat cacofonia intentionat)!

Ieri am plecat spre centru, in cautare de miros nou pentru jumatate. 500 de metri mai tarziu am facut stanga imprejur (cu un mic popas pe bordura trotuarului), pentru ca mie imi cam fugea imaginea din fata ochilor. Chircita toata si pe jumatate lesinata, mi-am amintit ca mai am fix 2 pampersi si eram abia in primele ore de distractie. Intram in farmacie, ne minunam de oferta vasta de 2 ob-uri si always, pe care eu nu prea le mai apreciez, zicem au revoire si mergem alaturi, la Carrefour express (in logica mea, fiind foarte nou deschis, ar trebui sa fie si bine aprovizionat…macar asa, de inceput). 3 ob-uri, always de noapte in lungime de 2 km, always normal si mega neutralizant de mirosuri nedorite si 2 variante careffour. Avand in vedere ca always-ul normal mirosea mai puternic ca un odorizant de camera proaspat desfacut (cred si eu ca nu se mai simt alte mirosuri cu asa ceva!), am preferat sa imi incerc norocul cu cele normale facute chiar de carrefour (mai ales ca sunt in Franta, marca e frantuzeasca si cetatenii nationalisti cat cuprinde).

Ajungem intr-un final si acasa; prima oprire: toaleta (baia este o camera separata, destinata numai spalarii – de maini, de corp sau de haine). Cu inima cat un purice desfac pachetul portocaliu dar nemirositor. Scot un pampers din pachet si il desfac si pe el. Refuzand sa cred ca inca mai vad bine, il intorc pe toate partile. Degeaba…era unul nezburator…au uitat sa-i puna aripioarele… SU-PERB!

Este un fel de experienta melancolica, ce ma duce cu gandul la perioada in care foloseam calupuri de vata… cu siguranta fara aripioare! Cum mai mergeam cu picioarele stranse, sa nu plece la plimbare pretioasa incarcatura… cum trebuia verificat din 30 in 30 de minute, ca pampersul de bebe, sa nu cumva sa dea pe dinafara… cum dormeam iepureste noaptea, din aceleasi motive… cum era imposibil sa te duci fara ghiozdan/ geanta la baie, pentru ca nu era chip sa fii discreta cand scoteai pumnul de vata din punga… Ei bine, cam asa este si pampersul frantuzesc: nu absoarbe, nu prea sta, si nici discret nu este (cred ca cei care au facut ambalajul sunt barbati, daca asta inseamna pentru ei discret!).

Sunt nedormita de ceva nopti (inainte pentru ca ma zvarcolesc in somn iar azi-noapte pentru ca m-au torturat ovarele si din grija pentru revarsari). Am ochii umflati de la starea de rau. Am nervi de la aceeasi stare dar ajuta si hormonii, care pare ca joaca hora zilele astea. Nu pot face mai nimic din ceea ce presupune verticalitate. Si, de parca nu era de ajuns, 2-3 zile inainte a fost aproape imposibil sa imi ating sanii fara sa simt ca tocmai i-am strivit intr-o menghina industriala, dupa ce ii inmuiasem bine in solutie concentrata de chilli. Macar nu mai am cosuri…

Dar sunt o norocoasa! Am primit cu imprumut doua maini calde, care maseaza mijlocul constant si amelioreaza durerea; ieri am primit ceai, pranz la canapea, film pe umarul lui stang si foarte multa intelegere. Azi dimineata, cand a vazut ca inca nu sunt pe picioarele mele, mi-a zis: filme avem, ca doar am descarcat ieri destule, mancare este facuta deja, ceaiurile ne ajung…avem ce face azi! Macar pentru asta si parca imi mai trece supararea ca sunt pricopsita cu un asa ciclu…

Fetelor, voi tot asa va distrati? Cu sani pietrosi si durerosi cu zile inainte, bufeuri si dureri pe alocuri cu pana la 1 saptamana inainte, o prima zi infernala, in care nu prea va puteti ridica din pat de durere (acum vad ca se intinde cu neobrazare spre 2 zile) si niste stari iritabile oarecum explicabile dupa toata distractia asta? Numai eu imi pot simti ovarele ca si cum ar vrea sa ma devoreze fara pic de anestezie? Numai eu am frisoane chiar si in miez de vara?

Intreb si eu, macar sa nu ma mai simt singura pe lume in suferinta mea… Dar daca aveti si tratamente, sunt chiar si mai fericita! Ca sunt sigura ca nu este normal sa fie asa…

Gata, va las… mi s-a intors barbatul de la alergat, transpirat tot si plin de pupici pentru mine… Stati linistiti, voi supravietui si de data asta! Macar pentru ca nu-mi place prea tare sa pierd si m-am cam saturat de starea asta leguminoasa cu care ma distrez luna de luna.

Urmeaza si detalii despre seara de gatit cu prietenii (avem chiar si ceva poze explicative), dar…cumva…subiectul asta era putin mai presant.

 

Standard

Leave a Reply

