ganduri, Romanesti

Sa profitam, zic!

De vremea de afara, de timpul liber, de cardul gratuit inclusiv pentru tren, de orasele frumoase din imprejurimile Toulouse-ului, de 2 picioare curioase si de aparatul foto inca functional. Sendvisuri pregatite, sticla plina cu apa, lotiune de corp, cafea la purtator, o carte, o patura, o agenda si un pix. Toate inghesuite in rucsacul ce poarta inca urmele de sange de la intalnirea lui Olivier cu padurea (mountain bike prin padure, cu viteza maxima si un sant ingust, plus multe plante cu tepi, umar, mana, genunchi si picior julite, haine suferinde si baiat vesel).

De ieri sunt posesoarea unui card cu poza (nu stiu cum se face, dar singura poza in care arat foarte nevie, facuta la urgenta cand a trebuit sa imi corecteze diploma de bac, ei bine….poza asta este foarte folosita pentru tot felul de procedee pe aici; tare ma tem ca mai tarziu vor avea probleme de identificare personaj), card care imi deschide larg si neconditionat usile tuturor autobuzelor, metrourilor, tramvaielor si trenurilor care circula prin district, plus 60 de calatorii cu trenul in departament (sau invers, ca inca nu le stiu prea bine pe departamente si districte). Cum la job-uri nu prea mai pot aplica, pentru ca le-am cam terminat pe toate, bani nu prea am, ca mi-s somera, am zis sa ma duc sa ma plimb. Metroul e gratis, trenul e gratis, picioarele sunt gratis, privelistea e gratis….cum sa refuz asa oferta?

Azi ma duc la Pribac, 24 minute distanta cu trenul. Au un castel medieval, o bisericuta veche si un traseu de 3 ore prin natura. Am scormonit prin pusculita si am bani de-o cafea la una din terasele lor. Ce-mi pot dori mai mult de atat? Poate un ciclu normal? Sau un job pe sufletul meu, sa ma duc numai de drag la munca? Sau o masina functionala, micuta, care sa consume putin? Sau un cont mai grasut, sa imi pot plimba jumatatea peste tot de manuta? Sau vreo 3 copii cuminti, destepti si frumosi? Sau o casa a noastra, la ultimul etaj al unei cladiri frumoase, in centrul verde al orasului, cu o terasa mare cat o gradina, de sa putem avea si caine?

Voi cum va distrati azi? E marti….luati-va liber si plimbati-va, beti cafele si faceti dragoste cu cine aveti (asta daca nu sunteti la ciclu, normal, ca atunci nu mai faceti nimic….va bagati sub o patura si asteptati sa treaca….sau nu).

LE: Olivier:  A little error in the text… You are going to Pibrac (not Pribac) 🙂

Standard

Leave a Reply

