Patite, Romanesti

P-asta cum o rezolvam?

Ca sunt relocata de 1 luna si 5 zile stiti. Ca inca sunt jobless stiti. Ca vremea e numai de vara nu, stiti. Ce nu stiti este ca ma lupt. Si nu asa, cu orisice/ orisicine, ci cu insasi amanarea. Pot spune chiar ca am devenit experta. Ah, ce m-as duce in parc, printre francezi, sa mai socializez putin…lasa ca ma duc maine dis de dimineata. Si as cam avea nevoie de o vizita la cosmeticiana….maine la pranz, ca oricum e fara programare. Oare muzeele sunt incluse pe lista gratuitatilor la care am acces ca neangajata? ma uit maine pe net, sa vad. S-au cam strans ceva tricouri care asteapta sa fie calcate….maine dimineata, cat e inca frig, intind masa si ma pun pe treaba! Si parca as avea chef sa pictez…ati ghicit, tot maine! Va dati seama ce ocupata sunt maine?!

Cam asa fac cu toate. Le aman pana nu mai am unde si ma vad obligata sa ma ocup de ele. Bine….pictatul este o alta poveste…probabil la pensie… Asa faceam si la munca, motiv pentru care am cerut sa mi se puna termene de predare – cand stiu ca trebe sa fie gata la data x, ora y, chit ca stau peste program (tot din cauza amanarii), dar le fac. Pot sa am si 2 saptamani la dispozitie…tot in ultimele zile ma ocup de orice ar fi.

Am stat si m-am intrebat daca nu cumva am mostenit acest minunat dar. Si daca da, care-i vinovatul? Pana acum nu m-am lamurit. Si…chiar daca m-as lamuri, cum m-ar ajuta asta? Ca de amanat, eu tot aman…

Problema se pune cu adevarat atunci cand este vorba de facturi si plati…si telefoane de returnat… ca ma trezesc cu penalizari si oameni care ma vad neserioasa. Desi eu neserioasa nu-s deloc, doar ca nu prea stau bine cu masurarea timpului. Si ma chinuie putin, ca uneori chiar as vrea sa fac lucrurile altfel. Imi pun biletele, remindere, notificari….biletelele le mut din stanga in dreapta, la remindere le dau snooz si notificarile le mut o zi mai incolo. La asta se pare ca ma pricep foarte bine… Si culmea este ca aproape de fiecare data sunt constienta ca mi-ar lua fix acelasi timp ca sa rezolv ce scrie pe biletel/ reminder/ notificare ca trebuie sa rezolv. Dar n-o fac. De ce? Dumnezeu stie! Eu inca nu m-am prins…

Patiti si voi? Si ati gasit leac? Sau sunteti in aceeasi oala cu mine si ne coacem la foc molcom? Eu as cam vrea sa ies, ca se face cald inauntru… Are cineva o scara? O sfoara? O mana?

Acum, de exemplu:

– sunt 5 zile de cand trebuia sa platesc o rata
– sunt 3 zile de cand spun ca ma duc in parc, in speranta ca socializez cu un batran plin de povesti
– sunt vreo 6 zile de cand tot vreau sa ma plimb cu autobuze diverse de la un capat la altul
– sunt aproape 2 saptamani de cand vreau sa sun fetele cunoscute la interviul American Express, ca sa iesim la o cafea
– mi-a luat 1 saptamana sa ma duc, in sfarsit, la cosmetica (tocmai ce m-am intors)
– sunt 8 zile de cand vreau sa calc niste rufe

Asta ca sa nu mai spun ca am amanat datul disertatiei pana nu am putut s-o mai dau, mi-a luat un an sa sun o prietena si s-o intreb de ce nu mi-a raspuns la telefoane si mesaje o perioada, mi-a luat aproape un an sa reincep sa scriu, desi imi lipsea zilnic… ati prins ideea? AMAN LUCRURI!

Si, ca tot sunt cu intrebarile pe voi….vi s-a intamplat sa aveti un gust amar in cerul gurii, declansat de fiecare data cand mancati? Si cum ati scapat de el? Bineinteles, nu este pentru mine, ci pentru o prietena de-a mea. Eu sunt bine, dulce toata si roz in picatele.

LE: in seara asta am gatit niste crochete din cartofi si carne. Pentru ca se facuse deja tarziu si in cuptor abia se rumenea primul rand, am pus restul compozitiei la frigider, sa le coc maine. Intre timp i-am tradus articolul Pacificatorului. Se coc crochetele, le scoate la racorit si ma intreaba: dar… pe restul…le coci maine, nu?

Standard

Leave a Reply

