Romanesti

Simt cum se apropie

A inceput luna septembrie si mai sunt 6 zile pana ma destept si mai mult. Adica vine toamna, cu ploi si vant rece, si cer gri, zile scurte….apoi iarna interminabila si mereu uda… Brrr…mi se face pielea de gaina numai cand ma gandesc! Mai vreau vara! Nu m-am saturat! Nu m-am bronzat suficient, nu am stat destul afara, pe terasa, nu am gustat marea sa-mi ajunga o iarna intreaga!

Dar se mai apropie ceva….job-ul! Adica mi se termina diminetile tarzii, programul de voie si leneveala dupa placul inimii. Azi semnez primul contract, joi incep primul job dar simt ca mai urmeaza si ca o sa semnez si al 2-lea contract, si o sa fie si al 2-lea job, doar ca de data asta ceva mai serios, cu program de oameni mari si cu activitati pe masura. Si atunci cu siguranta o sa imi lipseasca perioada de dinainte, cand ma plictiseam si ma plangeam in stanga si-n dreapta ca, vai de mine, eu n-am ce face toata ziua si ma urc pe peretii casei… Dar, deh, ce sa-i faci? Asa sunt oamenii, vesnic nemultumiti.

Tocmai de aceea weekend-ul asta am profitat! Sambata, dupa un mic dejun dulce cu briose ciocolatii, am mers la vanatoare de pantofi. Dupa doar 2 ore si ceva i-am gasit! 2 perechi, una cu toc, pentru partea mai eleganta a garderobei si una cu sireturi, pentru plimbarile de seara cu bicicleta. Apoi ne-am urmat indemnul burtilor si ne-am intors acasa pentru un pranz copios si ne-am dedicat urmatoarele 3 ore unei asociatii care de data asta strangea donatiile de rechizite pentru inceperea anului scolar (les restos du coeur). A fost frumos si interesant. Inapoi acasa, dus si echipat pentru o petrecere de casa noua. La ora 2, dupa multe bunatati si ceva pahare cu vin, eram in sfarsit cu fata lipita de umar barbatesc si visam zambind.
Duminica insa ne-am relaxat. Trezit lent la ora 1, ciugulit ceva briose si cafea, multe vorbe, un pranz bun-bun, cafea, un film si apoi vreo 3 ore de bicicleta.

Ma duc la dus, ca parca vad ca iar intarzii… Of, ca simt cum se termina perioada de vacanta…. Dar si cand voi incepe….sa va tineti! 

Spor la treaba sa aveti, ca voi munciti, nu ca altii… Si saptamana usoara! 

Standard

Leave a Reply

