Romanesti

Alpha fleosc

Sau alpha click cum le place lor sa isi numeasca serviciul. Adica ai posibilitatea de a efectua operatiuni online, cu banii tai din contul tau. Ceea ce ar trebui sa fie simplu si prietenos pentru mine, ca utilizator, nu intotdeauna avand cunostinte in ale netului si it-tools.

Cum rata la casa este ongoing si eu nu am ramas in tara sa ma ocup de asta, m-am vazut nevoita sa imi fac cont online. Mi-am luat si token, sa fie. Apoi am plecat linistita. Asta pana la data scadenta, cand a fost nevoie sa ma loghez. Surprinzator, e nevoie de parola. Deloc surprinzator, am uitat-o. Socant insa….nu exista optiunea “am uitat parola” pe site. Adica….avand in vedere ca parola asta e un fel de pazitor al trezoreriei romane, nu ai voie s-o ratacesti. Pentru ca alta nu mai vezi.

Am facut ce face tot omul normal….am refuzat sa cred ca nu am cum sa resetez parola. Asa ca am cautat. Mai intai pe site, unde nu am gasit nicio informatie, apoi am sunat la relatii clienti, de unde am aflat stupefianta veste ca daca vreau sa ma mai loghez vreodata (si sa imi platesc ratele) trebuie sa ma iau frumusel de manuta si sa ma duc intr-o agentie a bancii. Personal sau altcineva cu procura. Doar atat. Dar ei imi deblocheaza bucurosi contul ori de cate ori am nevoie (dar nu mai mult de nshpe dati pe luna). Degeaba mi-l deblocheaza daca eu nu am nici urma de parola in minte. E dusa si mama ei! Si nici virament prin telefon nu exista….

Mai este nevoie sa mentionez ca mi se pare absolut idiot?! Adica…in 2014, cand se presupune ca am avansat destul de mult in toate, nu suntem in stare sa cream o metoda sigura de resetare a parolei? Vorba aceea, la cantitatea de informatii pe care le au despre mine, ar putea sa puna cateva intrebari foarte exacte si sa imi reseteze parola. Mai ales ca nu am varianta prezentarii in vreuna din agentii (asta daca nu deschid vreuna in Tolouse) si nici procura n-as face de aici, ca sa platesc o gramada de bani.

Din fericire mami meu, care lucreaza intr-un birou notarial, mi-a facut procuri pentru toate cele inainte sa plec (lasa mama, sa fie). Acum mai ramane sa ma asigur ca tati meu si ajunge cu procura buna la banca. Norocul meu ca nu ma grabesc prea tare…

 

Standard

Leave a Reply

