ganduri, Romanesti

Ultima zi

Bine, am multe ultime zile pe lista…ultima zi de platit facturi, ultima zi de raspuns la propuneri, ultima zi de trimis chestii, dar azi e diferit, pentru ca este ultima zi doar a mea, doar eu cu mine (si cu voi, normal, ca sunteti mereu aici). Si stiti ce e ciudat? De 3 luni imi doresc sa vina ziua asta mai repede si acum….am asa o lista mare de lucruri pe care as fi vrut sa le fac dar mi-a fost prea lene (alte motive sunt doar scuze)… Si normal ca imi pare rau ca in ziua x nu am iesit din casa, cand as fi putut sa ma duc cu trenul pana in Auch si sa-l strabat la picior….sau ca in ziua y nu am luat toate muzeele la rand, sa stiu si eu ce are Toulouse-ul mai de pret… sau ca nu m-am plimbat suficient printre oameni, si nici cu bicicleta…. Of, si cate inghetate ar mai fi mers pe mal de rau! Si cate carti citite pe terasa! Si n-o sa mai pot bea o bere rece la pranz, sa ma racoresc….

Gata, ma adun si ma resemnez. Mi-am dorit si acum se intampla. Zic multumesc si ma bucur de ele. Ca muzeele nu pleaca nicaieri (il scot pe Olivier duminica la o plimbare), Auch va fi tot acolo si in prima vacanta a copiilor, poate doar ceva mai plouat… iar restul le facem catinel, impreuna, ca asa ne place cel mai mult.

Si sa nu credeti ca azi va fi mai altfel ca ieri. Da de unde! Sunt inca in pijamale, imi fac curaj sa ma duc prima data singura la alergat, imi voi gati ceva, voi lucra putin online, poate voi calca niste lucruri si mi-am propus o plimbare prin oras… nu-mi promit ca o sa se si intample. Si apoi o sa vina maine, ora 1, cand ma voi duce sa cunosc un buburuz cu sange romanesc si sa ne jucam impreuna cateva ore, dupa care voi fugi in capatul celalalt al orasului, spre prima mea zi de lucru.

Intre timp s-a trezit si cealalta agentie cu propuneri. Daca as combina cele 3 variante pe care le am acum, as avea aproape un job full time, cu un salariu ok pentru inceput. Si as mai avea putin timp de facut celelalte lucruri de ma intereseaza – mai o traducere de prezentare, mai un pitch, mai altele si altele. Eu zic ca suna bine….promitator chiar. Iar trezitul la 5 dimineata este doar un detaliu…

P.S.: AMR 3 😀

Standard

Leave a Reply

