Prieteni, Romanesti

Despre provocari

Pentru ca am primit 2 in ultima saptamana si pentru ca vreau sa va trimit si voua una 🙂

Prima primita a fost ice bucket de la Ion. Adica sa-mi torn o galeata cu apa gheata in cap si sa zic multumesc. Toate in 24 de ore. N-am facut-o. Pentru ca am vazut tarziu si pentru ca nu-mi place nicio forma de frig, daramite o galeata cu apa sloi pe care sa mi-o torn singura in cap. Plus ca am creierul sensibil si se poate supara pe mine….ma trezesc ca isi ia lucrurile si pleaca….si mai am nevoie de el. Deci ice bucket…pas.

A 2-a a fost o lista de 10 carti care mi-au ramas in minte. Adica in memorie? Hahahahaha! Buna asta… Dar, ca sa nu ziceti ca nu sunt fun…o sa incerc. Asadar:
1. Mataniile – Florence Barclay
2. Body language – Alan Pease
3. De ce barbatii se uita la televizor si femeile in oglinda – Alan Pease
4. Succesul in viata – Brian Tracy
5. O carte imprumutata de la colegul Vali, despre conspiratii si teorii, dar al care nume imi scapa
6. Traieste in felul tau – OSHO
7. Des fleurs pour Algernon – Daniel Keyes
8. 50 ways to find a lover – Lucy-Anne Holmes (am ras cu lacrimi mai toata cartea)
9. Les 12 attitudes-cles des gens heurex – Yvon Delvoye
10. Maitreyi – Mircea Eliade

Normal ca sunt mult mai multe cartile care mi-au placut, dar astea sunt oarecum mai recente in memorie 🙂

Si acum provocarea pentru voi: cum se apropie ziua mea de nastere si nu am cum sa va chem la petrecere (chiar daca ar fi avionul mai ieftin, n-as avea unde sa va gazduiesc pe toti) si cum as vrea sa am macar un gand bun (sau rau, daca doar d-astea aveti) de la voi….va propun sa imi trimiteti un plic in care sa puneti dupa pofta inimii o felicitare, o scrisoare, o vedere…numai scrise de voi sa fie. Ce ziceti? Va bagati? Ia sa vedem….doritorii mana sus…. Vine si adresa dupa 🙂

Standard

Leave a Reply

