Romanesti

Ca o albina

Asa voi zbarnai azi prin oras. Acum, ca am terminat ceaiul, ma echipez si ies la alergat. Cam o ora. Dupa care dus, ceva de rontait si ma duc la Atlassib. Ma asteapta 2 colete de 24 de kg. Inca nu stiu cum le voi distribui in troller si rucsac, dar sper sa reusesc. Acasa nu functioneaza liftul, asa ca le voi urca la etaj pe bucatele. Probabil totul va fi 3 ore. Inca un dus dupa, pranzul si se cam face ora de plecat la copii. 30 de minute cu tramvaiul la dus, 30 la intors. Cred ca filmul de diseara, cu o bere in mana stanga si iubitul in mana dreapta va fi binemeritat :).

Gata, am plecat, ca iar ma cearta antrenorul timpului meu ca am pierdut timp aiurea. (e interesant sa ai o persoana care iti programeaza timpul cat mai optim posibil; bine, acum trebuie sa invat sa ma si tin de program).

Voi ce munciti azi?

P.S.: antrenorul meu face de toate: mi-a facut sangele sa circule prin vene (ulei de levantica), mi-a imbunatatit sinusurile (inhalatii cu uleiuri esentiale), corpul meu arata mai bine ca oricand datorita alimentatiei si miscarii si acum ma invata cum sa nu mai am timp neproductiv (penru ca sunt campion la dezorganizare). Ca sa nu mai vorbesc de starea mea de spirit, care n-a mai fost asa in forma de cand eram copil fara griji! 

Standard

Leave a Reply

