Romanesti

Raport de weekend

Stiu, am lipsit. Dar a fost asa frumos afara, printre soare si aer curat, ca zau daca ma simt vinovata 🙂

Sambata dimineata am inceput lent, cu o cafea dragastoasa, dupa care o omleta cu oua 100% balotestene si leustean in loc de patrunjel (dupa care am plans de ciuda ca nu mai am leustean pentru ciorba), 15 minute de postura yi chuan si o sesiune de shopping. In sfarsit am reinceput sa imi cumpar haine! Dupa numai 2 ani si ceva… Ma uit in oglinda cu fustita mea cea noua si parca nu ma recunosc, asa de mult m-am obisnuit cu cele 2-3 articole pe care le invart precum roata de la bicicleta. Iar sambata seara, drept rasplata, am scos tinuta cea noua in lume, la un gratar in curtea prietenilor.

Duminica am luptat cu remuscarile gratarului, asa ca am mancat putin si ne-am miscat mult. Cu bicicleta, normal! Vreo 30 de km intr-o superba zona a orasului, cu oameni care alearga si biciclisti, fara masini si gratare si alte surse de poluare. Doar noi doi si natura…. Asta pana cand am ajuns la Base des Sports et des Loisirs de la Ramée. Gratare sfaraind, mult zgomot, femei cu burca stransa bine pe corp, ponei si masini teleghidate zgomotoase. Cu greu am gasit un varf de deal departe de toate astea, de unde am admirat in tihna lacul lin si intins din mijlocul parcului. Oarecum m-a dus cu gandul la Herastrau, Tineretului si Cismigiu, toate la un loc.

Ah, ca era sa uit….tot ieri au sunat parintii romanesti. Pentru prima data! Asa ca am vorbit cu familionul.

Mami catre Olivier: cum esti tu?
Olivier: dulce
Mami: si mai cum?
Olivier: minunat (noul mesaj de pe oglinda ii spune Esti minunat!)
Mami: si Octavia cum este?
Olivier: minunata! 🙂

Standard

Leave a Reply

