Romanesti

Intrebare:

(sau mai bine zis intrebari, ca de cand mi-a rasarit prima intrebare in minte si pana am ajuns cu tastatura sub degete, au mai venit si altele)

1. Ce faci cand esti in pantaloni, tricou si adidasi, cu doar un pachet de servetele in mana stanga transpirata, in mijlocul orasului partea pentru miscare, intestinele iti fermenteaza si lacrimezi de durere, iar in jurul tau nici urma de toalete….numai apa, asfalt, iarba si oameni? Ha? Ce faci? Iti stergi lacrimile, ce naiba sa faci?!

2. Daca sutienul mi-a ramas mare si pantalonii aluneca in jos cand alerg inseamna ca am facut muschi? Ca de slabit nu prea cred…il pun pe Olivier sa ma cantareasca diseara, sa fiu sigura (nu, nu avem cantar)

3. Oamenii de ce nu se pot usura de nevoi in iarba, ca apoi sa adune in punguta speciala? Hm? De ceeeeee?!?!?!

4. De ce cand suna fixul si raspund eu, dupa o pauza de nedumerire, vocea de la celalalt capat intreaba Monsieur Pillaud? Ca de fumat nu mai fumez de vreo 4 ani si nici iaurt rece n-am baut.

5. Normal ca am ajuns acasa si nu mai am nici pe naiba. Stiu ca nu e intrebare, dar ma tineam sa va spun 🙂

Standard

Leave a Reply

