Romanesti

Am primit-o!!

Este o vedere! Ba nu, este o felicitare! Prima! Verde crud plicul pe dinafara, vie si vesela felicitarea pe dinauntru. Si mesajele asemenea! Multumesc, Ioane! Este cea mai originala felicitare primita pana acum! Unde mai pui ca a trecut si putin prin America…. se umfla pipota in mine cu asa felicitare, facuta special pentru mine.

Cum venea Pacificatorul aseara de la munca, s-a oprit pe la cutia cu scrisori si a venit triumfator cu un plic verde in mana stanga. Desi eu nu prea primesc plicuri cu numele meu la adresa asta, am stiut instant ca el e pentru mine. Imi venea s-o iau la fuga in jos pe scari de curiozitate. Doar ca pana m-am gandit cu ce sa ma imbrac, apoi cu ce sa ma incalt, a ajuns plicul in casa.

Doamnelor, domnilor! Scrieti oamenilor dragi! E asa placut sa primesti ganduri calde de la oameni buni si dragi! Scrieti scrisori si felicitari si vederi….de mana, luati-va timp sa alegeti hartia si pixul, plicul, timbrul… Eu voi salva timbrele si, cand vor fi suficiente, voi face o felicitare cu ele. Pe care o voi trimite, normal. Nu stiu cui, dar voi sti cand va fi gata.

Ioane, multumesc! Din nou si din nou! Ai facut un copil foarte fericit!

Haideti, care imi mai trimiteti cuvinte de mana? Uhm? Va trimit inapoi vederi facute de primarie special pentru vara asta. Le-am luat cu mine cu dorinta de a le trimite. Am vreo 4-5, dar ma duc si mai cumpar altele daca e nevoie.

Standard

2 thoughts on “Am primit-o!!

Leave a Reply

