Romanesti

Rezumat

Nope, nu e vreo data aniversara si nici alte astfel de motive nu-s. Pur si simplu au fost oameni care mi-au adus aminte lucruri, asa ca am zis sa le pun pe spatele interior al monitorului si in eterul internetului, ca asa functionez eu: scriu tot ce ma framanta, ma bucura, ma roade si ma nelinisteste; tot ce iubesc si tot ce-mi doresc; tot ce fac bine dar si rau….cam TOT!

Asa ca iata, un mic rezumat al ultimelor luni:
– am inceput de la zero si n-a fost asa de greu pe cat ma asteptam (avantajul de a considera in avans cea mai rea varianta posibila)
– am mai invatat o limba care cu ceva ani in urma imi displacea total
– am facut curat in mine si acum redecorez
– imi place noua mea casa din ce in ce mai mult (poate si pentru ca e locuita de un Pacificator)
– am facut paine pentru prima data
– am fabricat un cadou original, cu tot cu felicitare
– am scris aproape zilnic si oamenii au citit si au fost alaturi de mine (MULTUMESC!)
– am inceput sa fac miscare regulat, mai intai cu forta si apoi din dorinta, iar acum imi iubesc corpul mai mult ca oricand
– am primit oua si rosii prin curierat!
– am cea mai lunga perioada de nelucrat de cand am avut primul job, adica sa tot fie vreo 11 ani…daca nu mai bine
– am trecut prin multe stari, mi-am revenit si apoi am luat-o de la capat….acum incerc sa-mi revin, desi nu e usor, chiar si cu toti umerii de-i am in jur
– ma simt din ce in ce mai pregatita sa devin mama, atat fizic cat si psihic. Inca putin si poate se intampla de-adevaratelea
– mi se pare din nou frumoasa ideea de a fi sotia cuiva. De fapt, mi se pare frumoasa doar ideea de a fi sotia LUI. In rest, tot un simplu gest cu efecte legale ramane
– sambata ma voi tunde pentru prima data in ultimele aproape 3 luni si prima data aici. Inca nu m-am decis cum, dar sper sa imi stea bine 🙂
– am prieteni noi, desi unii la mii de km distanta
– prin comparatie am ajuns la concluzia ca un epilat romanesc este mult mai bun si mai ieftin
– am invatat sa merg pe bicicleta si am primit prima mea bicicleta
– invat in fiecare zi sa nu-mi mai fie frica; deh, am cel mai bun profesor langa mine!
– sunt mai fericita ca oricand, chiar daca uneori ma lamentez si ma descurajez si uit ce viata frumoasa am, si ca celelalte sunt doar detalii care se vor rezolva cu rabdare si perseverenta
– si iubesc, oameni buni! Iubesc din toate celulele, cum incepusem sa cred ca nu sunt facuta sa iubesc. Si pentru ca sunt norocoasa, sunt iubita inapoi la fel de mult….poate chiar putin mai mult.

Mai sunt si altele, dar le pun in celalalt rezumat, doar pentru ochii mei si-ai lui.

Standard

Leave a Reply

