Romanesti

Probleme si exercitii

Inainte de toate, Oana, iti multumesc! Felicitarea este rosie, calul este auriu si a calatorit atat de mult, iar cuvintele….ca mierea. Mai ramane sa imi dai ceva detalii despre micul omulet cu barba si ce zice el acolo. Inca o data, multumesc!

Si acum, problema, care este atat pentru adulti, cat si pentru copiii adultilor (sa le stimulam si exersam creativitatea, nu-i asa?):

– se da o donshoara plecata de-acasa (cu totul, nu numai cu capul), care s-a trezit ca vrea independenta
– se doreste creearea unei mici companii
– se detin urmatoarele calitati: inventivitate, creativitate, dar la scris, comunicare usoara cu oamenii, 3 limbi vorbite si putin din a 4-a, afinitate pentru organizare de evenimente, scris de articole, creat de lucruri/ concepte, consiliat oameni, gatit, planificat (nu stiu cum se face, dar pentru altii imi iese de minune), sfaturi personalizate si usor aplicabile in ale modei, ghid turistic si altele inca nedescoperite
– se cauta tipul activitatii care sa insumeze calitatile de mai sus si sa le puna la treaba

N-am zis ca e o problema usoara, dar nici imposibila nu este. Asa ca…va rog….sunt deja in genunchi….ajutati o fata aflata in impas! Sunt luni de cand caut raspunsul la aceasta intrebare. Nu reusesc singura, asa ca va intreb si pe voi. Si ii puteti intreba chiar si pe copiii vostri, pentru ca in ochii lor nimic nu este imposibil! Asa cum imi place si mie sa cred ca ceea ce imi doresc este posibil! 🙂

Puteti folosi mesageria FB, adresa mea de mail, telefonul de Franta (daca sunteti aici), Skype, chiar si scrisorile. Nu conteaza ce metoda folositi, atata timp cat gandurile voastre ajung la mine. Eu le astept cu drag si cu paine calda de casa, alaturi de un bol aburind cu ciorba de rosii.

Standard

Leave a Reply

