Romanesti

Minunile chiar se intampla!

Doamnelor, domnilor, este oficial: MADALINA VINE IN TOULOUSE! Asta si faptul ca am reusit, in sfarsit, sa dau de ea!

Ati incercat vreodata sa va dati cu schiurile la deal, pe asfalt? Dar sa coaceti inghetata intr-un vulcan? Nici sa faceti dragoste cu un arici suparat si un peste balon? Inseamna ca nici sa o convingeti pe Mada sa va sune sau sa se decida sa-si ia bilet de avion n-ati incercat. Pentru ca sunt la fel de aproape imposibil si sigur dificil dar suprarealistic de realizat. Ei bine, eu am incercat! Sa vorbesc cu Mada, ca arici n-am gasit si nici pesti balon pe strada nu-s.

Prima data se facea ca-si ia bilet sa vina de ziua mea. Pe 7 septembrie adica. Daca a venit, mie nu mi-a spus. Si nici n-a mai vorbit cu mine de atunci. Si nu pentru ca s-ar rusina, pentru ca stie ca nu e cazul de asa ceva cu mine. Pur si simplu pentru ca….in cuvintele ei… n-a avut timp si nu s-a simtit prea bine. Mi-am pus aceeasi intrebare pe care mi-o pun de fiecare data cand aud ca cineva n-a avut timp sa dea un telefon…sau un mail…sau un sms: 2 minute?!

Cum zilele treceau si se transformau in saptamani iar Mada parea disparuta in spatele miliardelor si miliardelor de sarcini, am inceput sa-l rog pe Calin s-o sune pe Mada s-o roage sa ma sune. N-a mers. Apoi am apelat si la Tatiana. Nici asa n-a mers. Am zis sa-i scriu un mail, dar cumva….mailurile mele ajung in spam. Ea zice ca n-a facut nicio setare speciala. Eu incerc s-o cred… In cele din urma am schimbat cartela de Franta (unde nu am roaming) cu cea de Romania si am sunat-o. Mi-a sters numarul!!!! A raspuns cu o voce oficiala si mirata: Alo?! Dupa care la fel de mirata m-a intrebat de ce o sun de pe numarul de Romania…

Dar stati linistiti. Am aflat cu ocazia asta ca Mada e bine. La fel de ocupata si stresata de job dar bine. Ar trebui sa-mi ajunga pana vineri, 7 noiembrie, nu? Ca atunci sigur vorbesc cu ea!

Prietenii vostri tot asa fac? Va lasa sa va coaceti la foc molcom? Sau sunt ai mei mai speciali? Norocul lor ca-i iubesc… 🙂

Standard

Leave a Reply

