Romanesti

Oda dentistului meu si multe multumiri

Draga mea Iuliana, care la inceput mi-ai fost doar dentist, si ne vorbeam cu dumneavoastra desi ne povesteam intimitaturi… imi lipsesti enorm! Dupa 8 ani de vizite lungi si dese, dupa zeci, poate sute de discutii pe scaunul pacientului…. dupa niste pahare cu vin impartite din cand in cand…imi lipsesti! In primul rand m-ai vindecat de frica de dentist, ceea ce nu credeam ca se poate. Apoi aproape ca m-ai pregatit de examen, la cate explicatii am auzit si astfel am stiut mereu ce se intampla la mine in gura, ba chiar am invatat pasii si reuseam sa te ajut la unele operatiuni. Poate tocmai d-aia aici, in Toulouse, la prima vizita la dentist, m-am asezat mai mult decat linistita pe scaun, uitand ca nu esti tu. Mare greseala!

Stiu ca m-ai avertizat despre medicii de aici, dar recunosc cu parere de rau ca nu am vrut sa te cred. Acum nu mai am incotro si recunosc….ai avut dreptate! Desi doamna doctor care m-a tratat parea sa fie trecuta de 50 de ani, mainile ei lucrand la maseaua mea sparta imi inspirau neincredere… ca si cum nu stia prea bine ce face acolo. A facut doua pufuri de aer rece, desi ii spusesem ca maseaua e vie, i-am zis ca ma doare. A scapat lampa pe jos, a ridicat-o si a pus-o la loc, fara sa dezinfecteze capatul care se introduce in gura pacientilor. Apoi, linistita, a luat freza si a zbarnait juma’ de minut pe dintele meu viu, in ciuda vaietelor si zbataturilor mele. Apoi a pus un pansament provizoriu, fara sa usuce dintele inainte si m-a trimis acasa. Recunosc, a zambit tot timpul…

Dac-ai sti cum te pomeneam in gand in fiecare secunda! Si cat mi-am dorit sa te muti in Toulouse maine! Inca imi mai doresc asta! Incep sa ma gandesc serios sa-mi iau un bilet de avion si sa te vizitez… oricum costul ar fi cam acelasi. Calitatea insa…de neegalat! Ca sa fiu sincera, n-am crezut ca va veni o zi cand nu voi mai putea sa te sun si sa-ti spun ce se mai intampla in gura mea… sa fiu la doar cateva statii de metrou distanta de tine… sa ne povestim ce s-a mai intamplat…  sa ne uitam la poze cu prichindeii taii (te-am vazut cu ambele burtici si ti-am simtit lipsa la fiecare concediu de maternitate). Dar uite ca s-a intamplat si imi lipsesc toate cele. Si imi lipsesti!

Iar acum multumirile:
– multumesc Alina pentru telefon si informatii despre dentist
– multumesc Sarmiza pentru mesajul prompt si plin de informatii utile, la doar cateva ore dupa ce am spus ca am o problema…dintoasa
– multumesc Mihaela pentru informatii si accentul tau care mi-a amintit de-acasa
– multumesc dr. Filipescu pentru amabilitate si intelegere
– multumesc doamnei de la receptie Servicii Sociale, care m-a ajutat pana si cu date de contact pentru a face interpretariat in romana
– si multumesc Pacificatorului….in fiecare zi! 🙂

Standard

Leave a Reply

