Romanesti

Mai vreau!

A fost asa bine…ne-am inteles de minune! Si dulce, si fierbinte…mi-a placut imbratisarea ei… O rochie vaporoasa uneori, alteori nimic, poate doar o inghetata. Si mireasma ei…ah…cate amintiri imi trezeste! Inchid ochii si o vad..voluptoasa…plina de viata… Si cat imi lipseste! Noptile lungi si fierbinti, vacantele pe mal de mare, cu un cocktail si o carte…paharele de vin pe terasa sau, mai bine pe malul raului… Anul acesta am simtit-o mai bine ca oricand. Anul acesta ea a fost speciala pentru mine. Mi-a schimbat viata chiar. Cu siguranta ne vom reintalni la anul, diferite si totusi aceleasi. Si ne vom iubi inca o data…de fiecare data mai patimas.

Azi m-am trezit alene din somn, cu ochii mijiti si atintiti pe cea mai frumoasa prezenta din casa. Ne-am baut cafeaua in tihna, asortata cu o felie de tarta cu mere si pere. Am facut planuri de weekend si ne-am savurat. Apoi l-am condus spre usa, cu pranzul la pachet. Din senin, m-a lovit…cu cantec, chiar: A VENIT TOAMNA! I-am cantat si lui, dar nu cred sa ma fi inteles. Nici nu m-a intrebat. S-a multumit sa ma sarute intre versuri. Si a plecat.

E 9:29, sunt la biroul transformat si scriu. Nici o lumina aprinsa. E aproape zi…semi-intuneric…usa la balcon inchisa…eu cu pulovar si sosete…un ceai fierbinte sub nas… Asa imi incep eu toamna. Nu-mi trebuie sa ma uit in calendar sau sa vad ca la pranz vor fi 27 de grade. E suficient sa vreau un pulovar si sosete dimineata. In fiecare dimineata. Cand ma gandesc ca nu departe de azi ma voi trezi si va fi intuneric…iar pulovarul nu va mai fi de ajuns…

Mai vreau vara! N-am rabdare sa astept un an! Ne-as muta in Noumea, ca acolo e cald mereu…dar mai aman putin. Va dati seama, sa nu aveti haine suficient de groase ca sa va vizitati parintii toamna?

Am inceput deja sa ma uit dupa paltoane si geci. Si cizme. Si caciuli feminine. Si manusi multicolore. Si sosete lungi, eventual barbatesti, ca la noi mai rar. Dar, de fapt, eu vreau rochii si sandale si costume de baie. N-as avea nevoie de mai mult.

Ma duc sa-mi fac un ceai. Iar voua va cant asa:

Standard

Leave a Reply

