Romanesti

Sa fie clar, weekend-ul asta ne relaxam!

Weekend-ul asta, m-a anuntat oficial Pacificatorul, nu facem nimic. Ne relaxam toate cele 2 zile. Poate alergam si iesim cu bicicletele 1-2 ore inainte de mic dejun. Dar atat, in rest relax. Zicea asta joi. Vineri pe la pranz imi scrie ca a primit o invitatie la clatite sambata seara. Mergem, ca e seara, dupa o zi de relax…duminica dimineata alergam apoi ne relaxam. Vreo 2 ore mai tarziu, un prieten cu iubita romanca abia ajunsa in oras pentru weekend ne-a propus o cafea…hai sambata pe la pranz. Pai…stii ca ti-am trimis mail ca avem 30% discount la IKKS? Mergem o tura la pranz, dupa care ne oprim la cafea cu Adrien si Laura.

N-am mai alergat si alte biciclete in afara de ale orasului, dus-intors, nu am calarit. Nu de alta, dar nu voia chiar sa alergam. Desi…ne-am intors de la cafea, am schimbat bluza cu un pulovar si sandalele cu ghetute, am luat sticla de vin la subsoara (aici e o imagine normala) si am plecat spre clatite. Mie imi era foame, ca orezul de la pranz se disipase demult. Nu m-a lasat sa iau nici macar o gura de paine, ca imediat ajungem….desi stia ce monstru devin la foame. Vreo 10-12 statii de metrou mai tarziu, stanga-dreapta-stanga-dreapta, inca 5 minute…de 5 ori, multe maraituri si priviri nedragastoase…am ajuns la oamenii cu mancare. A scapat si de data asta. Dupa multe ore, multe mini-clatite (coapte la fata locului pe un aparat din teflon, cu 6 forme) cu umpluturi diverse si ceva alcooluri, pe la ora 1 am luat iar bicicletele spre casa…in cealalta parte a orasului. De data asta aveam nevoie disperata sa ajung la toaleta. Cel putin nu-mi mai era foame…

Tot vineri, dupa cateva ore de la ultimul anunt a mai venit unul: o prietena ne-a invitat la ea acasa duminica pentru pranz. Pai…iesim la alergat dupa ce ne trezim, facem un dus si numai bine, ajungem la pranz gata de masa. Pentru seara, insa, chiar nu facem nimic…relax total…

Ca era sa uit…cum weekend-ul incepe de vineri iar vinerea asta era 17 (data in care ne-am cunoscut noi), am iesit la un pahar de vin romantic. Ca mi s-a facut mie putin rau de la nemancatul din ultima vreme, e neinteresant. 2 masline verzi si 1 litru de apa mai tarziu eram fresh, gata de un nou pahar cu vin.

Si am mai avut o lege decretata pentru weekend: nu gatim nimic pana nu terminam mancarea existenta (mai mult el, ca molfaitul nu ajuta in astfel de cazuri). Si, ca sa urmam regulile, vineri seara am ciugulit in oras, ieri am mancat doar la pranz, ca apoi n-am mai fost acasa, iar pranzul de astazi este in deplasare. Sa mai zica cineva ca nu sunt ascultatoare! Eu sunt, dar nu ma lasa el!

E 11…eu mi-am baut cafeaua de cicorico, am scris articolul si am ascultat de nshpe ori aceeasi melodie. Astept sa se trezeasca si sa plecam la pranz, ca de alergat nu cred ca mai avem timp…ca doar weekend-ul asta ne relaxam. Nu facem nimic!

Standard

Leave a Reply

