Romanesti

Buna de dimineata!

Asa-i ca n-ati mai vazut asa iubita care sa se trezeasca dimineata devreme doar ca sa poata mirosi cafeaua in prezenta jumatatii? (de baut reusesc s-o beau numai rece, desi mie imi place fierbinte, dar…deh…si somn si cafea in acelasi timp…)
Ei bine, azi a fost putin altfel, pentru ca nici ceaiul nu am mai apucat sa-l beau. Cum de ce?

Pai m-am trezit, am facut chiar si un dus si mi-am spalat bine dintii. Ba am mai pregatit si micul dejun, pana a fost gata incamasit Pacificatorul. Azi are niste intalniri si s-a facut si mai barbat prezentabil ca de obicei. Ma mir ca n-am pus cafeaua peste tarta cu ochii la el. Eh, si cum stateam noi pe margine de canapea, unul fresh tot si alta cu ochii mijiti, imi cere sa-i dau o mapa din coltul mesei, sa-mi arate nustiuce (habar n-am despre ce vorbeam). Intind doua degete departe de caldura corpului si-i zic…vezi? nu ajung….iiiihhh…. Realizand ca n-are cu cine, intinde mana sa isi ia singur mapa. Prin fata mea. Eu, cu glumele pe varful degetelor, ii dau peste mana, in incercarea de a-l opri. Ce am reusit de fapt sa fac a fost sa-i dau peste mana iar mana lui sa dea peste cana de juma’ de litru plina ochi cu ceai fierbinte si aburind de musetel. Ca in legile lui Murphy, o jumatate de cana a facut masa lac si podeaua la fel. 3 telecomenzi, un pachet de servetele, 2 farfurii, 2 cani, un mausped plutitor de pus pe masa si alte victime colaterale. Printr-o minune, Pacificatorul si tinuta lui impecabila au scapat fara nicio picatura.

Cateva zeci de servetele si niste umflaturi ale mesei mai tarziu, adunasem tot ceaiul din casa. “Clar nu trebuie sa-ti cer lucruri dimineata!” a zis mustacind Pacificatorul, uitandu-se la buzele mele lasate a vina. Dupa care…din curiozitate…ma intreaba “da ce-ai vrut, de fapt, sa faci?”

In mintea mea scenariul era asa: eu ii aratam ca nu ajung, dar ca am vointa, apoi cand incerca el ii opream mana si-i spuneam ca sac, vezi, nici tu n-ajungi. Pupaturi, mozoleli si tavaleli… Cel putin mi-au iesit mozolelile, ca la cum plutea masa…

Voi nu faceti d-astea, nu? Adica…mi se intampla numa’ mie?!

Standard

Leave a Reply

