Romanesti

Oameni matinali

Ieri dimineata…se trezeste Pacificatorul, se duseaza si se parfumeaza apoi vine la portia de pupaceli. Intre timp, de deasupra capului se aude ritmat un pat lovind peretele… Vecinii nostri se iubesc cu foc. 

Azi dimineata….se trezeste Pacificatorul, se duce la dus, ma duc si eu chemata de anumite nevoi si, dupa ce imi spal tacticos mainile, ii fac disparute hainele subtil. Ma intorc in pat si, de sub patura calduroasa ascult vecinii nostri iubindu-se cu foc…iar… Norocul meu ca m-a salvat Pacificatorul…

1. Sunt curioasa cat va dura pana vor mai avea un copil
2. Uneori avem nevoie de putina inspiratie
3. M-au facut sa ma simt batrana, pentru ca primul gand a fost… ehe, pe la 20 de ani tot asa faceam si eu…
4. Sexul matinal e mai bun si mai cu efect decat cafeaua. Mai ales cand este al vecinilor de deasupra.
5. Azi imi propusesem sa dorm pana tarziu…

Standard

Leave a Reply

