Romanesti

Injuraturi locale

Ieri discutam cu Pacificatorul lucruri importante si planuri de vacanta de iarna, adica ianuarie 2015, cand e posibil sa vina fratiorul romanesc in vizita. Si, cum ne uitam noi pe airbnb de cazare pentru Paris…planuiam orasul pe zone si zile….vreo 3 zile ar trebui sa ne ajunga pentru zona centrala pe repede-inainte. Dupa care, amintindu-mi ca vorbim de fratele meu, m-am simtit obligata sa-i improspatez memoria: “dar…stii…ca….e posibil sa dureze ceva pana se trezeste dimineata…pana e gata dusat…pana se termina micul dejun….” Am vazut in ochii lui ceva ca un flashback, in care isi amintea toate cele despre fratele meu si…il aud in concluzie: “je vais péter un câble!!!!!!!” In traducere, i se va rupe un cablu sau…va partai (de la part) un cablu.

10 minute mai tarziu, dupa ce m-am oprit din ras si mi-am sters lacrimile, curiozitatea m-a impins mai departe si l-am intrebat ce alte injuraturi dure mai au.

va te faire enculer – du-te sa te…..(de catre cineva) in partea dorsala. Este varianta frantuzeasca a lui fuck you. Doar ca francezii sunt diplomati de felul lor….ei nu se ocupa cu lucruri dinastea. D-aia te trimit la altcineva.

Va chier – shit sau fuck you, dupa preferinte (din nou, este o invitatie, nu o activitate directa)

la putain de sa/ ta/ leur mère – adica un fel de son of a bitch, doar ca aici poti spune despre mama ta sau a lui….sau a lor, dupa caz. Vedeti, noi nu avem injuraturi adaptabile situatiei. Nu, noi suntem exacti, deloc flexibili.

In alta ordine de idei…ce biscuiti sa fac pentru weekend? In seara asta plecam in Pays basque pentru weekend, ca doi porumbei. Si vreau sa iau biscuitii de cafea de acasa.

Standard

Leave a Reply

