Romanesti

O zi memorabila

Azi m-am trezit singura, pentru ca Pacificatorul a venit de 2 ori in dormitor si i-a fost mila sa ma trezeasca, cum dormeam ca un bebe. Dar organismul meu s-a obisnuit cu un anumit numar de ore de somn si cu o anumita ora de trezit dimineata, asa ca am deschis ochii din proprie initiativa. 

In living, cu o cicoare sub nas si cu ochii in laptop, Pacificatorul statea in liniste. Cand m-a vazut a sarit de pe scaun, a venit si m-a luat in brate si a inceput sa-mi spuna ca aaaa….ce dulce eram eu cu somnul sub barbie….si irezistibila…sa-mi faca un ceai?

Ne-am mai tinut o vreme in brate, mi-am primit jumatatea de litru de ceai, am schimbat doua cuvinte si, cat si-a periat el dintii, eu i-am pregatit pranzul. Aflata in zona de bucatareala, am observat ca vasele de seara disparusera…iar… Am zambit fericita si i-am multumit in gand. Apoi, am vazut ceva ce a avut nevoie de clipe bune de procesare: in cutia de carton pentru reciclat hartie si plastic trona mandra o sticla goala de gel de dus. Gel de dus pe care il folosim, de obicei, in baie…la dus… Dar cum a ajuns sticla acolo? Stai asa….nu cumva…. e posibil?… Pacificatorul a aruncat un recipient gol!!!! M-am dus repede sa notez evenimentul in calendar, sa putem sarbatori la anul. Daca se repeta? Ce fac? Dar… daca devine un obicei? O sa ma plictisesc ingrozitor nemaiavand de aruncat ambalaje, pliculete de ceai, capace de bere, dopuri de la sticlele de vin, bonuri de casa, plicuri, etichete, tuburi de hartie igienica, tuburi de pasta de dinti, sticle de sampon sau gel de dus…. E clar, trebuie sa imi gasesc o noua preocupare! Ah, stai…imi ramane pusul lucrurilor folosite de Pacificator la locul lor. Sunt salvata!

Standard

Leave a Reply

