Romanesti

Camera cu prajituri

Desi Mada a ajuns ieri seara si am reusit sa petrecem putin timp impreuna, gandindu-ma la subiectul articolului, mi-au venit in minte prajituri. Si nu asa, oricum, ci o camera intreaga, toata plina cu prajituri! Si cu oameni, dar mai ales cu prajituri!

Am vizitat-o ieri. Toti 3. Din greseala, pentru ca si-a amintit Pacificatorul strada pe care se afla unul dintre cele mai dulci si bune saloane de ceai din oras. Cand am ajuns in fata vitrinei am facut ca toti ceilalti dinaintea noastra si toti ceilalti ce ne-au urmat: am salivat la fiecare prajitura expusa pana cand am ajuns in fata usii, pe dinauntru. Decizia bauturilor a fost rapida. La prajituri am avut nevoie de tarie…si determinare…si prezenta de spirit, pentru a ne da seama ca nu putem nici manca mai mult de o portie (destul de generoasa), nici lua la pachet toata oferta zilei de prajituri, cheesecake, muffin, biscuiti si creme felurite.

Intr-un final ne-am decis fiecare la cate una singura si ne-am intors cuminti la masa, asteptand precum copiii dimineata de Craciun. A fost mi-ri-fic, va spun! Fiecare inghititura din fiecare peajitura (normal, ca le-am testat si pe ale vecinilor!) a fost ca un vis pufos! Echilibrat de dulce si de acru si de dulce …. Pufoase, cremoase si lamaioase. Inca mai simt pe limba gustul acrisor al tartei mele de lamaie… Iar ceaiurile…completarea perfecta!

Am profitat de pauza calduroasa la adapostul prajiturilor si ceaiului si am admirat oamenii. Francezi toti, boemi toti, bucurandu-se de weekend. Frumoasa imaginea. Am ramas si am admirat pana nu i-am mai auzit…nici pe noi, de altfel. Asa ca am continuat turul orasului sub indrumarea Pacificatorului si a asistentei personale. Ne-am oprit apoi tocmai sus, la etajul 6 al Galeriilor Lafayette si am admirat deopotriva apusul de soare galben, muntii cu zapada in varf ce se vedeau in departare, muzica formatiei de langa noi si turul 2 de manifestatii de sub noi.

Inca putina plimbare si 2 prieteni intalniti accidental pe strada, ne-am lasat indrumati de picioare si papile gustative intr-un bar, cu vin rosu si tapas. Apoi inca niste vin rosu in apartamentul stil vechi al prietenilor si inapoi spre casa, incercand sa nu clantanim prea tare din dinti, ca sa nu trezim tot cartierul. Asa frig e si la voi?!

Maine se anunta soare inainte de ploaie. Poate nu ploua, totusi… Dar…si daca ploua….ma mai uit o data la ele, prajiturile din camera cu prajituri… Le impart cu voi, ca poate v-ati uitat umbrela acasa.

cake1 IMG_20141109_012142

Standard

Leave a Reply

