Romanesti

Cand puterea de vointa este aproape inexitenta

Sigur, unii dintre voi nu-mi vor intelege ideea, pentru ca ei au fost blagosloviti cu tone de putere de vointa. Pentru unii dintre voi, daca vreti sa faceti ceva, nimic si nimeni nu va poate sta in cale. Uneori, cand mi-e foame, sunt si eu la fel. In rest… nu prea imi iese. Am o vointa si determinare masurabile in pasi de melc. Sau de vrabiuta.

Ultima gaselnita: televiziunea! Cat eram la Bucuresti, nicio problema. Deschideam televizorul o data la 2 luni, cand mai venea Calin sa se uite la un meci. In rest, il stergeam numa’ de praf, sa nu se stranga prea mult. De 4 luni, insa… am redevenit abonata la programele TV. Sigur, ajuta si faptul ca sunt acasa mult timp dar… parca as face orice altceva… constructiv. Am ajuns la concluzia asta de vreo 2 luni. M-a ajutat cumva? Deloc! Asa ca l-am rugat frumos si induiosator pe Pacificator sa stearga abonamentul TV din pachet. Azi s-a conformat, asa ca am ocazia sa fiu constructiva.

Lista-i mare: niste tablouri, ceva carti care asteapta sa fie citite (multumesc, Paula, pentru cele 2 carti trimise! Tu chiar ma cunosti!), ceva paine de copt, niste prajiturele si biscuiti, niste articole care zac in cutia din spate, o margeluta, ceva informatii noi. La naiba, poate ies chiar din casa si ii rad frigului in nas! Ma simt curajoasa si determinata. Cum fac sa ma tina mai mult de azi? 😀 Cineva? Oricine…

Am incercat sa-mi fac liste… s-au pierdut pe birou. Mi-am pus post-it pe panouri, pe frigider, pe laptop, ba chiar si pe oglinda din baie… am ajuns sa le ignor vizual. Remindere pe telefon… snooz. Concluzie: am nevoie sa lucrez la cum sa imbunatatesc determinarea, nu memoria. Nu de alta, dar de fiecare data cand spun ca fac mai tarziu, imi amintesc foarte bine ce am de facut, doar ca… nu fac. Desi as vrea… dar nu chiar acum…

Haideti oameni buni, sariti cu sfaturi si metode pe mine! Dau biscuiti la schimb. Trebuie doar sa faceti un drum pana la aeroport, sa schimbati 2 avioane si biscuitii sunt ai vostri.

Standard

Leave a Reply

